Bjusan (Borlänge) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bjusan (Borlänge)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bjusan (Borlänge)

Nån som testat fiska i sjön Bjusan som ligger i Borlänge? I så fall vilket fiskesätt och vad fick du/ni för fisk?

Rekommenderar dig att fiska i en annan sjö. Finns tusenbröder men annars tror jag inte det är nåt. Fiskade där när jag var yngre några ggr. Finns mycket ställen nära centrala Borlänge som är mycket bättre. PM:a om du behöver några tips

Kommentera

Ursprungligen postat av Bomber_5000 Visa inlägg
      Rekommenderar dig att fiska i en annan sjö. Finns tusenbröder men annars tror jag inte det är nåt. Fiskade där när jag var yngre några ggr. Finns mycket ställen nära centrala Borlänge som är mycket bättre. PM:a om du behöver några tips
      jag fiskade oxå där när jag var mindre och jag o min kompis ficki låna Göres båt som han hette då som hade stugan där så vi rodde på den sjön några gånger...det var som du sa men jag ser ju att det finns harr där enligt ifiske. Och hag o tjejen tog promenad dit igår eftermiddag o vi satt vid sjön pusta ut och det vakade väldigt mycket o såg hela fiskarna som hoppade o det var inte små vak heller hmm !!!! Därav fundersam.....

Kommentera

Såg du harr alltså? Skulle inte tro att det är nåt fisketryck alls där, så det är väl möjligt att det tagit sig. Brukar ju även finnas Bäckröding i de flesta vatten däromkring, men inget jag fått i Bjusan.

Kommentera

kan inte tänka mig att abborrarna vakar så pass där, tänkte ta o testa fiska där denna veckan......

Kommentera

Ursprungligen postat av fear Visa inlägg
            kan inte tänka mig att abborrarna vakar så pass där, tänkte ta o testa fiska där denna veckan......
            PM:a mig gärna hur det gick! Vore kul att höra 👍👍

Kommentera

Bara grejjen e den att det är bommar nere vid vägens början från båda håll till bjusan sjön hmm suckar !!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av fear Visa inlägg
                Bara grejjen e den att det är bommar nere vid vägens början från båda håll till bjusan sjön hmm suckar !!!!
                Du får ta med en cykel eller nåt. Vi åkte alltid flakmoppe när vi va där när vi var yngre.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                X