Gäddvatten runt Borlänge/Hedemora/Avesta med omnejd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddvatten runt Borlänge/Hedemora/Avesta med omnejd

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gäddvatten runt Borlänge/Hedemora/Avesta med omnejd

Tjena folket!
    Har nyligen flyttat till Säter och är på jakt efter nya heta gäddvatten här i området.
    Spinnfiskar helst från båt. Har självklart hört att Hovran och Älven ska va bra, men jag får kännslan av att Älven är svår att spinnfiska i? Rätta mig om ja har fel!

Så har ja märkt att de finns mycket "småpölar" här och var, är de nått att lägga tid på att testa olika småsjöar? brukar de finnas gädda i dom? Kanske är nån som har lust att avslöja nån av sina pölar

Men som sagt nån som har några bra gäddvatten att dela med sig av så är jag mycket tacksam. Är inte rädd för att sätta mig i bilen och åka en bit för att komma till ett bra vatten. Kanske till och med någon som kan tänka sig att ta med mig ut på en tur, de skulle uppskattas.

Skitfiske på er!

Mitt tips är att nöta älven. Inget lätt projekt, men det ger sysselsättning en livstid framöver & så småningom stor gädda. En genväg är ju att hålla utkik efter andra fiskare & lokalisera de ställen där dom nöter...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
    X