Fiske i Gopen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske i Gopen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiske i Gopen

Hej!
    Ska upp till dalarna och kommer då få låna en båt där och fiska i Gopen har aldrig fiskat i sjön.Har tillgång till båt. Någon som vet något om fisket där så är jag tacksam
    Zebulon

Finns bra med både gädda och abborre, har fått några feta abborrar där och några skapliga gäddor. De har även börjat sätta i gös har jag hört. Har dock inte fiskat så mycket där och hittills är intrycket att det är svårfiskat. Det har förvisso varit en dålig sommar överlag i år när det gäller fisket, trögt i alla j-a sjöar här i kring.

Dock finns det många intressanta platser i sjön som på kartan ser idealiska ut. Här har du en djupkarta:

Kommentera

Ursprungligen postat av Mabo Visa inlägg
      Finns bra med både gädda och abborre, har fått några feta abborrar där och några skapliga gäddor. De har även börjat sätta i gös har jag hört. Har dock inte fiskat så mycket där och hittills är intrycket att det är svårfiskat. Det har förvisso varit en dålig sommar överlag i år när det gäller fisket, trögt i alla j-a sjöar här i kring.

Dock finns det många intressanta platser i sjön som på kartan ser idealiska ut. Här har du en djupkarta:

http://www.bjursasleksandsfvof.se/Gopen_3.jpg
      Tack så hemskt mycket för svaret och speciellt för djupkartorna
      Zebulon

Kommentera

Hallå!

Funderar på en trip till Gopen för spinnfiske efter gädda til våren, alla erfarenheter och tips välkomnas.
        Tips på andra sjöar i området är också av intresse.

Har tillgång till båt.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
        X