Hej, i år ska jag prova och knipa ett par näbbisar på fluga. Är det någon som vet när dom brukar komma in? Kanske redan är här lite smått? planerar att fiska på hasslö. Om det finns andra bra platser så tippsa mig gärna skit fiske på er! / Jocke
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Horngäddan kommen?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Fan vad du var het på gröten Du får nog hålla dig två-tre veckor till som Barramundi säger. Såg att du tänkte fiska vid Karlskrona så då får du nog vänta ytterligare någon vecka. Första veckan i maj kan det väl vara lönt, gissningsvis.Senast ändrad av lex; 2011-04-04, 13:47.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inläggHar inte hört något från Malmö/Helsingborg men borde komma snart med tanke på vädret!
Dra så många du kan innan dom når hit, det jäkla gräset förstör mitt öringfiska.
Kommentera
-
Skulle man försöka ta allt det gröna skitet behövs nog en oljetanker att förvara dom i !!!
Har du testat i Malmö ett riktigt bra år???
Blekinge är nog roligare, det räcker att man kommer ner till trelleborg för att mängden skall minska drastiskt jämfört med Malmö,
Skulle tro dom kommer till Bleking i mitten av Maj, kan meddela här när dom når Trelleborg!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera