betes mört - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

betes mört

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• betes mört

Tänkte meta gädda. Någon som vet om det finns någon som säljer mört i Blekinge?

jag vet 2 gubbar i karlskrona trakten
    [FONT=Arial]Henrik va namnet[/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av henke_flax Visa inlägg
      Tack för snabbt svar men fick tips om En snubbe i Karlshams trakten, det ligger något närmare.

MVH Björn

Kommentera

Jag vet vilka du menar och du ska inte dela med dig av de två, dom gillar inte det överhuvudtaget. Vet man så vet man, vet man inte så ska man inte veta, förstår du?
        www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!

Kommentera

Ursprungligen postat av AhlqvistarN Visa inlägg
          Jag vet vilka du menar och du ska inte dela med dig av de två, dom gillar inte det överhuvudtaget. Vet man så vet man, vet man inte så ska man inte veta, förstår du?
          om några av mina polare vill sälja mört så ska du nog skita i att tala om för dom vad dom ska göra och inte göra...

Kommentera

om några av mina polare vill sälja mört så ska du nog skita i att tala om för dom vad dom ska göra och inte göra...
            Varför denna heltaskiga attityd? Som jag förstod det så var det två gubbar, jag trodde det var de två gubbarna jag köper av nere vid dig, de uppskattar nämligen inte att man sprider ut deras namn/nummer.

Nu var det kanske så att det var två stycken helt andra gubbar och då är det ju beklagligt. Bara trist att du snetänder på det viset. Jag talade inte om för dig vad DOM ska göra o inte göra, jag sa bara att de inte gillade att man spred ut deras namn/nummer.

Nu var det ju som sagt säkert inte dom två, så då är det ju skitsamma

Ta't lite lugnt i fortsättningen.
            www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!

Kommentera

Ne men det är lugnt, uppfattade nog bara ditt inlägg lite fel där. ber om ursäkt för det.
              mvh henrik

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
              X