okej borde va nån här som vet
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gädda i Karlskrona skärgård
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Jefvelberg Visa inläggMm, men jag skulle behöva veta innan..:-)Karlskrona
Kommentera
-
Den här trå'n hade jag glömt. Hur gick det för alla i somras/höstas?
Vi hade rätt pissigt fiske. Vi höll oss längre ut i skärgården (där vi hade stugan). Mest spännande (och idiotiskt kanske) var när vi skulle ta oss ut då vi la i båten samtidigt som solen gick ner..
Sista dagen åkte vi hyfsat tidigt mot fastlandet och lastade bilen. Vi fiskade runt hamnen i lite vikar och där hade vi nåra kontakter.
Kompisarna som bodde på dragsö och hela tiden fiskat landnära hade betydligt bättre fiske och fiskar.
Kommentera
-
jau jau !
I vilket fall som så tycker jag sommar är de bara å fiska vart man vill. De finns fisk precis överallt!
höst /vinter gäller de å hålla koll på hög/lågvatten å vilken vindriktning de är. dom blir lite grinigare då.
Toppfisket är ju på vintern i en grund vik, men då är de ännu jävligare å hitta dagen som alla hugger....men en bra dag är de 50-100 gäddor i båten
Kommentera
-
Snart är jag där för en härlig långlång weekend!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bowen Visa inläggSnart är jag där för en härlig långlång weekend!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bowen Visa inläggHela paketet
Det blir Dragsö som vanligt!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera