fiskekamrat i blekinge - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiskekamrat i blekinge

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av sparetime Visa inlägg
    Håll dig till planen då, så syns vi! Annars får du låta sambon transportera dig till Karlshamn.....

Det ser ut att bli en lång säsong så du hinner nog få ditt silver även om du missar den 1:e. Vi lär höras och synas alldeles oavsett, ha ett fantastiskt slut o ett gott nytt....!!!
    Ska planera så gott jag kan, sambon kan tyvärr inte köra mig, då hon saknar körkort
    Så jag får planera mitt intag av alkohol helt enkelt
    Jadå! Vi lär ju fiska av din bukt med båten hoppas jag =) Jag börjar jobbet först den 7:e så fram tills dess så kör vi tycker jag!

Desamma Krister! Gott nytt år!
    Kika in på min fiskeblogg: www.silverpiken.com/ Skriver mestadels om havsöring samt gäddfiske.

Kommentera

Jodå, det ska nog fiskas mer än den 1:e helt klart. Hon får väl se till att hjälpa dig ner till tåget om du skulle misslyckas

Kommentera

Hej på er fiskare!
        Jag har en beräknad nedkomst till Karlshamn ca 10,30. Skall jag ha någon ved med mig ner eller räcker det med grille, fiskegrejer och ett gott humör.
        Plockat ihop mina grejer så det är bara att ta de imorgon och sedan köra.
        Ha ett gott nytt år!
        /Ingemar

Kommentera

Ursprungligen postat av wiloboken Visa inlägg
          Hej på er fiskare!
          Jag har en beräknad nedkomst till Karlshamn ca 10,30. Skall jag ha någon ved med mig ner eller räcker det med grille, fiskegrejer och ett gott humör.
          Plockat ihop mina grejer så det är bara att ta de imorgon och sedan köra.
          Ha ett gott nytt år!
          /Ingemar
          Jag vet inte, men det låter som en bra start! Vet inte om Krister tänkte ta med sig ved? Jag har i för sig kol och briketter som vi kan elda upp.
          Jag är redo för morgondagen! Har dock inte gjort nåt korvinköp eller korvbröd.. Är det någon som vill dela? Ekonomisk ersättning ges så klart =)
          Kika in på min fiskeblogg: www.silverpiken.com/ Skriver mestadels om havsöring samt gäddfiske.

Kommentera

Har köpt en 10 pack av både korv och bröd så det räcker till dig med. Jag tar lite ved med mig när jag åker.
            /Ingemar

Kommentera

Toppen!
              Vilken plats har vi sagt nu då ? Sternö? eller Vägga ?

Kommentera

Sternö/ Boön. Grillplats på Boön.
                /Ingemar

Kommentera

Hallå! Fixat med fiskeprylar druckit whisky och tittat på hockey, nu ska de bli dusch o matlagning.
                  Jag har fixat lite ved och bricketter. Men gör inget om det finns mer, om det blir kallt.

Jag tycker grillplatsen på Boön är en bra utgångsplats, då finns ju både Boön och Sternö på promenadavstånd, vill någon testa vägga är det ju bara ett par minuter med bil.

Syns i morron...... ha en trevlig kväll nu!!

Kommentera

Jaha där! Tror stenhårt på Sternö och Boön. Såg otroligt bra ut när jag var där senast och rekade.

Låter toppen!

Ses imorn!

Kommentera

Ganska grov sjö rakt in på Boöns södra sida, en del tång i vattnet men vi fiskade nån timme iaf. Efter glögg och korv vid brasan fortsatte vi på Sternö, men inte ett hugg för någon av oss, men premiären är i alla fall gjord. Nu är det bara att mala på......

Tack för en trevlig dag, ni som var där!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X