Ursprungligen postat av Jonnten
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fiskekamrat i blekinge
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av sparetime Visa inläggNja, har handlat på mig rätt friskt på den fronten.....så det får vänta tills jag gjort av med några.....Kika in på min fiskeblogg: www.silverpiken.com/ Skriver mestadels om havsöring samt gäddfiske.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av sparetime Visa inläggMest fyllt på mitt förråd av Hansen stripper och lotus som fiskat bra för mig. Fler storlekar, fler färger, och fler av de tobisgrön och vita som fiskat bäst.....plus lite annat, några 40 grams vicke t.ex.
Vicke är fina.Kika in på min fiskeblogg: www.silverpiken.com/ Skriver mestadels om havsöring samt gäddfiske.
Kommentera
-
Ja stripper är en klar favorit...... lotus är också en Hansen, långsmal sked med ganska kraftig "böj". Har inte fiskat med helvitt, men ligger nog någon i lådan, fick tipset att det kan funka tidig vår och vinter när det är kallt i vattnet, däremot fiskade jag mycket med en tobisgrön stripper med vit baksida som funkade riktigt bra i mars och april........
Kommentera
-
Ursprungligen postat av sparetime Visa inläggJa stripper är en klar favorit...... lotus är också en Hansen, långsmal sked med ganska kraftig "böj". Har inte fiskat med helvitt, men ligger nog någon i lådan, fick tipset att det kan funka tidig vår och vinter när det är kallt i vattnet, däremot fiskade jag mycket med en tobisgrön stripper med vit baksida som funkade riktigt bra i mars och april........
Tror stenhårt på de vita dragen på vintern, speciellt om de har lite rosa i sig (pattegrisen) eller röd/svarta drag. De har tydligen levererat riktigt bra.Kika in på min fiskeblogg: www.silverpiken.com/ Skriver mestadels om havsöring samt gäddfiske.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av sparetime Visa inläggFöljde med grabben ut på en tur efter gädda idag. 3 timmar i snö och snöslask utan ett hugg! 13 m/s när vi körde hem, blev en ganska blöt och kall historia...... Hoppas på bättre väder i Januari.....
Ja vädret idag var verkligen mög.. Jag som inte ens fått på vinterdäcken ännu.. Men imorn åker de på.Kika in på min fiskeblogg: www.silverpiken.com/ Skriver mestadels om havsöring samt gäddfiske.
Kommentera
-
Såg inte så illa ut när vi gav oss iväg, men blev ju precis så illa som SMHI hade förutspått......Så när vi gled ur viken vi fiskat i växte sig sjön vass och hög så en hel del saltvatten letade sig innanför våra kläder. Tur att vinderdäcken var på när vi skulle köra från båten, eller hade vi inte kommit hem....
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera