fiskekamrat i blekinge - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiskekamrat i blekinge

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fiskekamrat i blekinge

Jag tänker lite såhär, man kan aldrig få för mycket vänner ! Så jag får helt enkelt skriva en kontaktannons på fiskesnack! Haha

Jagär 24 år bor och fiskar i karlshamn mestadels i sjö efter gädda abborre men även lite HÖ! Flugfiskar för det mesta men spinnfiskar en hel del också,i snitt så blir det 3 pass i veckan!
    Äger ingen båt men har flytring..
    Hade jätte gärna följt med ut i skärgården och fiskat gädda, både från land och i båt! Och betalar självklart för bensin osv.. kör gärna till karlskrona/kristianstad och ja, har inga problem och köra några mil skicka pm eller skriv här om du är intresserad

Är arbetslös fram till mitten av oktober. Så jag har några dagar lediga framöver!

Inte någon här som är intresserad utav ett fiskepass?

Kommentera

Jag är en fisketokig grabb som gärna tar ett eller annat pass, bor i Karlshamn och har en båt liggande i pukavik, kör för det mesta jerkbait efter gädda, hör a dig så kan vi styra upp något

Kommentera

Tjenare!
        Fiskar i Karlskrona, så ofta jag bara kan, blir kanske 4-5 pass i veckan. Lite färre nu på hösten.
        Är du sugen på lite gäddfiske, eller Regnbågsfiske så dra iväg ett PM. Kör gärna till Karlshamn för HÖ fiske. Är lite sämre med det här i Karlskrona...
        Kika in på min fiskeblogg: www.silverpiken.com/ Skriver mestadels om havsöring samt gäddfiske.

Kommentera

Glöm nu inte bort att det är stop med HÖ fisket här i paradiset till efter siste december. Du får krypa i dom vattentäta sparkbyxorna o hålla dig på östkusten ett tag till.
          Gipset åker på torsdag, sen tar det kanske några veckor till innan jag kan fiska. Tänkte testa att jigga efter torsk då, får se hur det blir.

skitfiske på er...

Kommentera

Ursprungligen postat av sparetime Visa inlägg
            Glöm nu inte bort att det är stop med HÖ fisket här i paradiset till efter siste december. Du får krypa i dom vattentäta sparkbyxorna o hålla dig på östkusten ett tag till.
            Gipset åker på torsdag, sen tar det kanske några veckor till innan jag kan fiska. Tänkte testa att jigga efter torsk då, får se hur det blir.

skitfiske på er...
            Jojo självklart ^^ men står man lite öster om torhamns udde så är man ju safe.
            Åhfan! Trevligt =) Hoppas det går bra med gipset. Kanske kan styra upp nåt fiskepass?
            Kika in på min fiskeblogg: www.silverpiken.com/ Skriver mestadels om havsöring samt gäddfiske.

Kommentera

Nja,det är för tidigt att veta vad fingrarna klarar, de blir nog ganska känsliga, o jobbet har prio 1 just nu.....

Kommentera

Tjena Blekingefiskare! Jonas var namnet, 22 år och återigen nyfrälst fiskare när man flyttat ner hit, hänger mer än gärna med på något pass både från land och båt (äger dock ingen egen) i och utanför länet oavsett väder!

Kommentera

Ursprungligen postat av Hesten Visa inlägg
                  Tjena Blekingefiskare! Jonas var namnet, 22 år och återigen nyfrälst fiskare när man flyttat ner hit, hänger mer än gärna med på något pass både från land och båt (äger dock ingen egen) i och utanför länet oavsett väder!
                  Välkommen hit! Du kommer säkert att hitta flera kamrater här i länet....

Kommentera

Ursprungligen postat av Hesten Visa inlägg
                    Tjenare! Varmt välkommen !
                    Är det gäddfisket som du brinner för eller?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X