Fiskekollega Järnavikskrokarna - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskekollega Järnavikskrokarna

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskekollega Järnavikskrokarna

Kanske fel forum men jag testar här då det berör blekinge.
    Jag fiskar en del i blekinge (stuga+båt i järnavik) och fiskar oftast själv men ibland hade det varit kul med någon att fiska med. Helst någon som bor och fiskar mycket i blekinge typ mellan Karlshamn och saxemara.
    Jag var där förra helgen o lyckades bara skrota propellern men ska sannolikt dit nu till helgen igen och hade tänkt ta ett förmiddagspass på lördagen och eventuellt även på söndagen typ mellan 7 o 1-2

/Ola

Hallå Ola.
    Bor tyvärr inte alls i Blekinge området, utan nere i lund, mot Malmö hållet.
    Dock är jag så ofta jag kan uppe i Blekinge och fiskar, en hel del i Järnavik framför allt.
    Skall upp där nu till helgen 24-25 och fiska. En av dagarna blir Järnavik.
    Om du ska ut i helgen så hojta till så kanske vi kan ses där uppe och fiska med varandra.
    Du med din båt, jag och polaren med min båt!

mvh

Kommentera

Bor i Sölvesborg och fiskar mycket ute på lister efter både havsöring och gädda, främst med flugspöt men även haspelprylarna när vinden viner. Har du vägarna förbi har jag inget emot lite sällskap och ny bekantskap.
      /Jimmy
      Jag älskar att syssla med struntsaker,
      påbörja hundratals projekt och aldrig avsluta ett enda,
      komma och gå precis som jag vill, ändra mig när som helst...
      och bara följa ögonblickets ingivelse.

Kommentera

Timsaan. Jag bor själv i Dalby o fiskar mest i sundet eller utanför simrishamn härnere. Det kanske kan bli en tur framöver.

Jimmy. Jag h r bara fiskat i Sölvesborgstrakten en gång med OK resultat. Hade helt klart varit kula att testa igen. Jag hör av mig när jag ska uppåt.

PS. Det blev en liten gädda ikväll på ett kort efterjobbetfiske.
        /Ola

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
        X