Lungsjöån Borrsjöån - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lungsjöån Borrsjöån

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Lungsjöån Borrsjöån

tänkte möjligtvis åka till Borrsjöån i början av Maj.. letat som fan u men hittar inga priser för fiske kort.

Någon som vet vad man får betala per dag?

Hm det verkar som om de har gjort om. Förut kunde man ju köpa dagkort och då låg priset på några hundralappar. Men nu verkar de gjort om till klubbvatten där man blir medlem genom att köpa ett årskort (4700:-).
    Så nu verkar det med andra ord inte lika lätt att få fiska där längre.
    Senast ändrad av Haspelmannen; 2012-02-23, 05:18.

Kommentera

Tråkigt om dom har gjort om det, jäkligt fint vatten och att köpa ett årskort är inte direkt aktuellt när man bor ett par timmars bilresa bort.....

Kommentera

håller helt med dig där, satt och tittade på vattnen själv för några dagar sedan. synd med årskort, det gör ju att i stort sett bara lokala fiskare får tillgång...
        sigpic

Kommentera

Man får väl leta upp något eget, arrendera, plantera in fin fin öring och göra till "klubbvatten".

Kommentera

Ett tips. Ring Jonas och kolla läget. Värt ett försök. Maj är en fin tid i åarna.
            http://www.silverbums.com

Kommentera

Jag och ett par vänner var där när det gick att köpa dagskort. Fin å men jag var riktigt missnöjd med storleken på fiskarna. Alla verkade vara stöpta i samma kilosform. Men som sagt, naturupplevelse var gemytlig
              sigpic

Kommentera

jag var i lungsjöån för några år sedan och det är ju riktigt skjusst vatten och natur.. skulle verkligen vilja åka dit igen. får ta och ringa jonas och kolla upp hur det ligger till. skulle verkligen vara synd om man måste vara medlem

Kommentera

Jag tycker inte att behöver vara några "jätte bågar", inte i ett sånt litet vatten. Fisken höll mycket god kvallitet när jag var där, dom flesta vägde runt kilot men vi fick även några större exemplar som bjöd upp på riktig bra fight på klass 4 spöna

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
                  2 svar
                  489 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg FilWi
                  av FilWi

Startad av solidrock68, 2024-07-25, 16:31
                  1 svar
                  223 visningar