Hejsan alla fiske glada människor suger det i tarmarna på er för det gör det på mig vill verkligen ha vår nu så det sätter igång på riktigt skulle bara höra med er om mässan den 1 april är det några som ska dit? hur är det där är det värt att åka på?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske Elmia 1-2-3 april!!
Collapse
X
-
Sportfiskemässan tycker jag är grym! Har hunnit med Kista och Sundsvall och nu är det Jönköpings tur... De bästa är att man inte behöver shoppa loss totalt för att ha trevligt där! Bara kul att träffa likasinnade å prata... Missa inte när vi i Team Perax föreläser om C&R på fiskeJournalens scen under mässan... Tiderna hittar ni på vår blogg! (länk nedan)
Mvh, Team Perax, Jon/Team Perax, Jon Persson
http://teamperax.blogspot.com/
-
2 April kommer jag att finnas där med ett gäng andra grabbar från Kalmar & Nybro. Blir trevligt!www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!
Kommentera
-
Jodå så klart man skall åka, men kan någon förklara varför mässan alltid läggs runt 1a april detta är ju när säsongen äntligen startar här på västkusten. Det hade varit mycket bättre en vecka tidigare för då hade man ju kunnat investera i lite nya prylar och ändå varit redo vid den 1a april, som det är nu så får man ju välja mässa eller fiske och det beror ju helt på hur fredagen den 1a går om man kan åka den 2e.
Mvh Ronnie
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
|
2 svar
494 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av FilWi