Har det blivit någon tur än?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske Centrala Norrköping
Collapse
X
-
Tjabba nej har faktiskt inte kommit iväg. Har Vart lite ivägen just nu kanske sticker nästa vecka.
Kommentera
-
-
Tjabba kan inget om det helt novis vad som gäller e själv, bara sugen på att prova. så överlåter den till ngn annan..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Maldini Visa inläggPerfekt tack.
Om man är ute efter HÖ vart är bäst? Förstår att ni inte vill ge ut era favoritplatser men kanske kan säga vart man inte ska fiska om man vill ha HÖ.
Från den lilla bron som du ser till vänster om den blåvita pricken ner till Strömsholmen har du en kanonsträcka för havsöring. Det är den delen som dom som jobbar där rekomenderar främst när det kommer till havsöring, och det är helt enkelt mycket bra chans att få fisk där Nästan alla bilder på HÖ du ser/har sett från premiär och cityfisket i Norrköping så är korten tagna inom detta område. Inga hemligheter, Inget tjafs!--AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY-- IN MEMORY OF GUNS N' ROSES!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av AxlRose Visa inlägghttp://www.hitta.se/LargeMap.aspx?va...1+norrk%f6ping
Från den lilla bron som du ser till vänster om den blåvita pricken ner till Strömsholmen har du en kanonsträcka för havsöring. Det är den delen som dom som jobbar där rekomenderar främst när det kommer till havsöring, och det är helt enkelt mycket bra chans att få fisk där Nästan alla bilder på HÖ du ser/har sett från premiär och cityfisket i Norrköping så är korten tagna inom detta område. Inga hemligheter, Inget tjafs!
Får se om/när jag hinner dit, ändå 30mil ToR.
Hoppas jag kan bjuda igen på något tipps nån gång.
Kommentera
-
Jag tänker sticka dit på söndag. Igår fiskade jag i 12 timmar och lyckades bomma en bara. Fast jag kör med wobbler 0,30-0,90m under ytan just för att inte fastna i botten och läm,na en massa linor och drag där och i vanliga fall fungerar det fisket fint. Dock tror jag att alla skadliga ämnen som hamnar i strömmen iom snösmältningen kan påverka att fisken håller sig passiv. Du får haka på Knorren
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
|
2 svar
489 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av FilWi