Vart fiska Abborre? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vart fiska Abborre?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vart fiska Abborre?

Tjena. Letar efter ett bra ställe där man kan fiska Abborre från land, gärna där man inte bara får tusenbröder då.. Nån som har tips? Hur är fiske kring Norsholm? Är det båt som gäller där eller går det från land?

Mvh

Vid segelbåtshamnen i stångån kan det gå att få abborre ibland, om man går runt hela hamnen så går man ut på en "udde" kassta rakt ut i farleden med gula tvåstjärtade jigg ska du se att det hugger Kan roxen ut och innan. Kan även gå att få nere vid jolleklubben vid räddningsbåten, eller under motorvägsbron, men akta dig för där har visst zigenare bosatt sig... Det var det jag kunde tipsa om

Kommentera

Ursprungligen postat av jns Visa inlägg
      Vid segelbåtshamnen i stångån kan det gå att få abborre ibland, om man går runt hela hamnen så går man ut på en "udde" kassta rakt ut i farleden med gula tvåstjärtade jigg ska du se att det hugger Kan roxen ut och innan. Kan även gå att få nere vid jolleklubben vid räddningsbåten, eller under motorvägsbron, men akta dig för där har visst zigenare bosatt sig... Det var det jag kunde tipsa om
      Tackar så mycket för tipsen. Ska testa lyckan vid "udden" och jolleklubben någon dag då, motorvägsbron håller jag mig nog borta ifrån

Nån som har mer tips? Ös på!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
      2 svar
      494 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg FilWi
      av FilWi

Startad av solidrock68, 2024-07-25, 16:31
      1 svar
      227 visningar