Hövern? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hövern?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hövern?

Var ute och kollade läget i Hövern som man ju hört så mycket bra om.. "Det är så mycket fisk där, stora Abborrar och gott om Gös."
    Hmm, vart då? Jag var ute hela dagen, men såg knappt en båge på "fisk-TV:n". Blev förresten Fiskef***a också. :-(

Är sjön något att satsa vidare på, och vart finns fisken? (Jag var i norra delen av sjön, upp emot Höversby.)

//Gösjonte

Ryktet stämmer inte,Hövern är en usel gössjö.

Kommentera

Jag skulle nog vilja säga att hövern har ett bra gösbestånd dock är medelvikten liten. Jag har tagit både gös (inga större) och stora abborrar i hövern, endast under sommarmånaderna dock.
      >Gösjonte, vilken metod använde du dig av nu?

Problemet i Hövern skulle jag påstå är alla förba****e nätfiskare. Sjön klarar helt klart inte av det..
      http://teamfc.bloggsida.se/

Kommentera

Just därför så är det en usel gössjö.
        Sen är ju allt relativt.

Kommentera

>crikon: Jag hade med mig hela arsenalen... Tanken var att Vertikaljigga, men kändes helt fel iom att jag inte såg en enda fisk på ekolodet, fanns liksom inget att fiska efter. Efter några timmars letande gav jag upp och tänkte att jag skulle dra några spinngäddor för att få känna på något, men icke en tillstymmelse till gädda heller... Surt!

Ska nog ge sjön en chans till i sommar, annars finns det ett årskort till salu inom kort... :-)

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
          2 svar
          494 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg FilWi
          av FilWi

Startad av solidrock68, 2024-07-25, 16:31
          1 svar
          227 visningar