tjena alla som läser jag skulle höra om nån kan avslöja nåt bra ställe där 10 plusare står.förstår om ingen vill säga men om nån gör det kan den skicka ett pm.såklart om nån ger mig ett ställe så får den nåt tillbaka! det ska bli filminspelning så det skulle vara bra med lite stor fisk kom igen jag kommer inte fiska på det vatten mer än gång
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
platser för gädda på 10 plus runt om lofta
Collapse
X
-
tyvärr tror jag inte att någon kommer att dela med sig av ett 10 pluss ställe.... försök själv istället... roligare att hitta ett hotspot själv... sök där det finns mycket betesfisk..
hoppas du lyckas med filmande
/jossimete är manligthttp://predatorjossi.blogspot.com
-
Ursprungligen postat av jossi Visa inläggtyvärr tror jag inte att någon kommer att dela med sig av ett 10 pluss ställe.... försök själv istället... roligare att hitta ett hotspot själv... sök där det finns mycket betesfisk..
hoppas du lyckas med filmande
/jossi
pimpel är det som gäller då men skaffa ett grovt borr han har tappat allt för många fina abborrar! jag kommer att vara med och guida så att ingen tror att jag ljuger
Kommentera
-
Det simmar ju 10+ i nästan alla vatten. Men du vill nu ha en lättfångad så då måste du fiska där det finns många. Far till ngt braxvatten och fiska i kanterna av lekvikar efter leken. där står braxnackarna och väntar Bäst är om sjön inte har så många lekställen så koncentreras det lite bättre.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Robin93bengtsson Visa inläggtjena alla som läser jag skulle höra om nån kan avslöja nåt bra ställe där 10 plusare står.förstår om ingen vill säga men om nån gör det kan den skicka ett pm.såklart om nån ger mig ett ställe så får den nåt tillbaka! det ska bli filminspelning så det skulle vara bra med lite stor fisk kom igen jag kommer inte fiska på det vatten mer än gång
Jag ser att du bor i Linköping. Har du trailerburen båt har du inte många mil till skärgården utanför Figeholm och söderut till Oskarshamn. Utefter denna kuststräcka finns det gott om grynnor, vikar, uddar, små öar och andra platser där Stora Gäddor uppehåller sig året runt. Nu i maj månad och ända fram till midsommar när vattentemperaturen ligger mellan +6 och +15 gr. C är det lätt att komma till tals med de riktigt Stora Gäddorna.
Go for the Big Ones!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Kommentera
-
Kolla fångstrapporter på diverse hemsidor är annars ett tips, och se vad dom fiskat i för väder, vatten/platser m.m.
Om inte annat, så brukar det gå feta grisar i P&T vatten... Spinnfiska hem en liten, delikat regnbåge riggad på trekrokar så har du nog en hyfsad chans till storfångst.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
|
2 svar
490 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av FilWi