Fint macke ser rätt bred ut över ryggen runt 4kg eller nåt? kanske mer? svårt att se på bilden :p det där om fisketävling/träff skulle kunna va kul speciellt om man får använda båt
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fisket i Stångån
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Brorsan Visa inläggTjo!
Bara undrar... har ni fiskekort till Roxen el liknande när ni fiskar i ån? Har nyss flyttat till Hejdegården nära Braskensbro och känner mig lite sugen på att dänga lite efter jobbet...
/Daniel
Kommentera
-
Tjenare!
är också ny inflyttad till linköping. stångån verkar ha bra potencial. har inte hunnit att fiska där än.
men jag undrar om någon kan tipsa om några bra ställen.
bor i hejdegårde vid bron med.
vad för fisk finns det i ån och vilka typer/färg funkar bäst på denna tiden av året i stångån?
ska testa nån gång vid båthamnen nära bron vid södra oskargatan, ligger nära mitt jobb.
/Zoran Berntsson
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Zobe Visa inläggTjenare!
är också ny inflyttad till linköping. stångån verkar ha bra potencial. har inte hunnit att fiska där än.
men jag undrar om någon kan tipsa om några bra ställen.
bor i hejdegårde vid bron med.
vad för fisk finns det i ån och vilka typer/färg funkar bäst på denna tiden av året i stångån?
ska testa nån gång vid båthamnen nära bron vid södra oskargatan, ligger nära mitt jobb.
/Zoran Berntsson
Bara kasta i lite här o var där man kommer åt.
Drag som funkar hmm e väl allt nu då det e grymt lite betesfisk, jag har fått på wobbler o skeddrag mest! men jerk har också funkat för många.
Har föresten sätt Löjj idag!! Fullt stim vid motorvägsbron
Kommentera
-
Var ute igår en sväng och vi tappade 2st gäddor. Den ena runt 6-7kg och den andra var förmodligen över 10. De hugger ju så nära båten så mothuggen blir dåliga och sen stökar de i botten. Riktigt tråkigt att tappa så stor fisk.http://teampikehunt.blogg.se/
God Middag!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Macke85 Visa inläggTjabba det e fritt fiske i stångån så långt som från roxen mynningen & till slatteforskraft verk
Är det någon som har prövat fiskelyckan i närheten av Braskensbro?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Brorsan Visa inläggGott med fritt fiske, är väl bara att sticka ut då... Idag är det ju mulet och regnet ligger i molnen så ett par gäddor borde inte vara så svåra att hitta.
Är det någon som har prövat fiskelyckan i närheten av Braskensbro?
Kommentera
-
-
Ursprungligen postat av fiskmadNi som står och kastar i ån, får ni några större mängder fisk? Har varit nere vid ån 5-6gånger i år men inte fått ett enda hugg. Man börjar nästan undra vad man gör för fel, dock så har jag nästan fått upp ett 10tal gäddor på andra ställen i år så det måste ju ha något med stångån att göra!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
|
2 svar
486 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av FilWi