Hur gåré me gäddera?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Isen däne, men gäddera rå?..
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av LIPPE Visa inläggnice! fick ni dom inne i vikar?Flugtafsen ska ligga som spagetti bolognese på ytan, för spagetti tycker ju alla om, eller hur?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ekaa Visa inläggJapp, i vikar som varierade mellan 2dm och en meter djupa. Många verkade bara stå och tjura och inte vilja ta. Krokade en som verkligen inte var intresserad då jag krokade den i kroppen. Antagligen drog jag min jerk rakt på den. Trodde det var ett riktigt as till gädda enda tills jag såg att den gick sidled. Den fick en del skador tyvärr men jag gjorde allt jag kunde för att skada den så lite som möjligt.
ska ner igen nästa helg hoppas man får ett bra fiske då
Kommentera
-
Polarn var även först med att dra gädda på fluga, jag har ju inte fått mina grejer ännu så jag väntar fortfarande på gäddflugepremiären!
Uploaded with ImageShack.usFlugtafsen ska ligga som spagetti bolognese på ytan, för spagetti tycker ju alla om, eller hur?
Kommentera
-
Gäddleken är igång i St Anna.
Dom är svårflörtade just nu, 5 gäddor på två man och två hela dagars fiskande.
En av dom 5 var dock denna, vilket till viss del räddade helgen trots det tröga och frustrerande fisket.
8,6 kg.
Ursprungligen postat av boman1979zuckuss verkar inte vidare klipsk...hissen går inte hela vägen upp...
:
Kommentera
-
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
|
2 svar
475 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av FilWi