Börja fiska gädda i Roxen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Börja fiska gädda i Roxen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag har med motorlås. men har hört att ibland hjälper ju inte det.. funderar på att dra i väg ett mail till dom o fråga om båtplats för vill fan ha i roxen i år..
    Team JMT fishing

Kommentera

Ursprungligen postat av Macke85 Visa inlägg
      så sant så sant., men vi kan ju bestämma en dag framöver så kan vi ju fiska lite hinner lära mig lite nya ställen kanske under tiden
      japp

vi kommer inte ha motorn på båten det känns inte så säkert, köpte en splirrans ny motor för ett tag sedan till båten vid vättern med motorlås och allt, nån vecka eller 2 senare så låg den med kapat lås lite längre bort på gräset :P

men kommer skaffa elmotor också så det kan ju kanske bli lite enklare att bara ta med den ibland om man inte ska så långt nån dag, annars blir det bara att släpa motorn fram och tillbaks men det får gå

Kommentera

Ursprungligen postat av Macke85 Visa inlägg
        Jag har med motorlås. men har hört att ibland hjälper ju inte det.. funderar på att dra i väg ett mail till dom o fråga om båtplats för vill fan ha i roxen i år..
        Det tycker jag du ska göra. Ja och ibland sågar dom ju bort hela akterspegeln då hjälper inte motorlåset något vidare..beror nog mycket på hur attraktiv motor man har också..jag har en gammal evinrude 50hk 2-takt från -97 och den är väll inte den mest eftertraktade på marknaden...

Annars känns det rätt bra för det är mycket folk i rörelse, samt så är ju fiskaren Anders där ute rätt mycket.
        http://teamfc.bloggsida.se/

Kommentera

Glädjande nyheter Fisk i roxen

Mer om dagens fiske på bloggen
          Team JMT fishing

Kommentera

Läste precis nice med fisk jag o polarn skulle precis köpa båten idag innan vi märkte att vi inte hade någon motor i stan och inga åror så vi kunde åka med den och låsa fast den. Så vi ska nu fixa båtplats och köpa den i veckan sen efter lite fix blire Roxen!

Kommentera

Fan det låter nice .,
              Team JMT fishing

Kommentera

Ni grabbar som vill ha båtplats i Roxen

Ljungsbro sportfiskeförening har nu lediga platser i kungsbro

Mer info:

http://www.ljungsbro-sportfiskare.se/kungsbro.htm
                http://teamfc.bloggsida.se/

Kommentera

Blir en svängom ute på Roxen på fredag! Har varit ute ett par gr nu, varit lite småsegt, en kan ju hoppas på att det har dragit igång på allvar!

*Edit*

- Fredagen resulterade i enbart 3 gäddor i båten, väldigt klent, medelvikt cirka 5 kg

Även en tur idag (måndag), Alldeles för "bra" väder för gäddfiske, inte en vindpust, stekande sol. Resultat, 1 gädda i båten, 6 kg!
                  Senast ändrad av TIMPA; 2010-05-24, 22:33.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
                  2 svar
                  494 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg FilWi
                  av FilWi

Startad av solidrock68, 2024-07-25, 16:31
                  1 svar
                  227 visningar