Stegeborg på lördag Tekky eller lagnö kanske? Vi ska nog ta ett pass i rännan.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Isläget i östergötland..
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av hellhammer Visa inläggStegeborg på lördag Tekky eller lagnö kanske? Vi ska nog ta ett pass i rännan.---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
-
I Stegeborg borde isen släppt nu till helgen. Helgen som var så var den "blaskig" långt inne vikarna....
Förresten måste låna tråden lite... Mormor och morfar har landställe mitt emot brevik och jag brukar då o då ge mig ut på en fisketur efter gädda! Men jag upplever det som helt dött?? Rör mig mellan brevik och ettersundet, även en bit förbi ettersund. Har ni några tips på "hotspots"? skulle vara tacksam....
/ Balk
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LeBalk Visa inläggI Stegeborg borde isen släppt nu till helgen. Helgen som var så var den "blaskig" långt inne vikarna....
Förresten måste låna tråden lite... Mormor och morfar har landställe mitt emot brevik och jag brukar då o då ge mig ut på en fisketur efter gädda! Men jag upplever det som helt dött?? Rör mig mellan brevik och ettersundet, även en bit förbi ettersund. Har ni några tips på "hotspots"? skulle vara tacksam....
/ Balk
Kommentera
-
Ja antagligen... Sen har jag fått för mig att det är ett väldigt syrefattigt vatten? I stort sett bara dybotten överallt känns det som? Väldigt trist det där...
Där emot så har jag hört att längre inåt sörping ska vara betydligt bättre....
/ Balk
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LeBalk Visa inläggJa antagligen... Sen har jag fått för mig att det är ett väldigt syrefattigt vatten? I stort sett bara dybotten överallt känns det som? Väldigt trist det där...
Där emot så har jag hört att längre inåt sörping ska vara betydligt bättre....
/ Balk
Vi hade bra fiske på dybottnarna förut så det är inte det heller.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av hellhammer Visa inläggVa i stegeborg o jerka i dag fy fan va trögt 3 gäddor is i varenda vik utanför färjan o is på hela skiten utanför ettersundet! väntar en vecka minst innan ja provar i gen o då i västervik.
Någon size på dem?
Jag kom ut och hade ok fiske.
Trotts vindstilla
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
|
2 svar
506 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()