Ursprungligen postat av engqvist
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Abborre Sommen södra östergötland
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Riccardo Visa inlägg
Har inte hittat många av inläggen som håller sig till ämnet utan mest länkar till gamla anekdoter eller liknande. Legend använde jag som beskrivning eftersom många har någon sorts idoldyrkan som jag inte begriper mig på. Om han nu besitter en sådan kunskap skulle relavant substans i inläggen vara önskvärt istället för i mina ögon mossiga anekdoter. Det finns säkert flera som håller med mig men ingen vågar säga nåt.
Det är min åsikt och den står jag för. Men ni slipper mig, för jag tänker avregistrera mig.
Till OF, tror det ligger en hel del i det du säger om lufttryck, tyvärr tror jag inte på något isfiske för dig i mälardalen i vart fall inte denna säsong...Senast ändrad av anteman; 2020-03-07, 21:30.
Kommentera
-
Guest
Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
Var jag så dum i bräcklig miljö så... ha det gott.. ..men ändå beklagligt känsligt agerande.
Till OF, tror det ligger en hel del i det du säger om lufttryck, tyvärr tror jag inte på något isfiske för dig i mälardalen i vart fall inte denna säsong...
Finner helt enkelt inget nöje i att läsa samma tradiga inlägg.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Riccardo Visa inlägg
Avregistrerade mig för nåt år sedan och hade hoppats att forumet blivit bättre men tyvärr inte. Så det har inget med att jag skulle vara känslig.
Finner helt enkelt inget nöje i att läsa samma tradiga inlägg.
- Gillar 1
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
|
2 svar
480 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av FilWi