Som rubriken lyder så är jag ute efter tips på platser nära motala Vadstena eller borensberg Som man kan stå på land och fiska ge mig gärna alla tips ni har mvh
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Motala fiske från land tips sökes
Collapse
X
-
får du nåt bra tips så hakar ja gärna på, annars vet jag att man kan hyra en roddbåt i boren så kommer man ut lite om det vore intressant!
mvh/peter
-
Ursprungligen postat av Bagarn15 Visa inläggSom rubriken lyder så är jag ute efter tips på platser nära motala Vadstena eller borensberg Som man kan stå på land och fiska ge mig gärna alla tips ni har mvh
Nu vet jag inte exakt hur bottenbeskaffenhet o djupet är utanför sranden vid Motala, men s om Gränna är det ju mycket bergssluttningar som går ner i Vättern o det blir snabbt djupt ner till 5-10 m. Där var det gott om fin abborre som man kunde meta från land med kastmete. Man kunde sitta i ex.fjällans båt o se när dom nappade. Fina borrar på 4-7 hg.
Du kanske har någon plats med stenhäll som går ner i Vättern som kan vara värt att prova som det blir lite djup vid.Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bagarn15 Visa inläggSom rubriken lyder så är jag ute efter tips på platser nära motala Vadstena eller borensberg Som man kan stå på land och fiska ge mig gärna alla tips ni har mvh
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
|
2 svar
470 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av FilWi