fiske polare ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiske polare ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fiske polare ?

hej
    jag är 22 år och har haft ett par polare jag fiskat mycket med men deras intresse verkar inte vara lika stort som mitt. så undrar om det kanske finns nån här inne som är skulle behöva sig en fiske kompis. jag har både bil och båt på 80 trailer. ekolod,30hk motor,finns elmotor i bak,samt i fram och ett kastdäck.
    fiskar främst gädda och abborre men provar gärna annat med bedriver allt fiske utom typ mete och nätfiske. så finns det nån som bor i trakterna runt skänninge som skulle vilja fiska lite så hör av er brukar försöka komma ut antingen lö eller söndagar och mitt i veckan den veckan jag är ledig brukar fiska på sommen eller boren skulle va kul om någon som fiskat några år vill lär upp en rokie som mig fiskat ca 1,5 år

Det låter absolut intressant, är dock rookie jag själv också.

Kommentera

Tja,
      Bor nån mil ifrån skänninge. Har samma problem, inte många polare som är intresserade av fiske i den utsträckningen som en själv, samt att jag är relativt ny i östergötland.

Soldat: Man kan alltid lära av varandra

Kommentera

Vi var alla nybörjare i början. Det finns bara ett botemedel. Ut och fiska! Tre intresserade grabbar med en juste båt; Kan det bli bättre?!

Kommentera

Fler och nya fiskepolare är aldrig fel.
          Jag kör nästan uteslutande gäddfiske och flugfiske. Ibland åker UL-spöt fram och lite jigg/spinnare efter abborre, men det är sällan.

Mina fiskevatten har hittills varit Svartån och Skogssjön. Vill gärna utvidga mina fiskevyer. Kommer flytta mot Ödeshög snart och kommer då ha nära till Visjön.

Kommentera

Trodde det var helt dött med fiskegalningar runt tranås Ödeshög Mjölby.
            Kul att det finns folk som tar sig tid att kasta lite

Kommentera

Finns nog en hel del fiskgalningar runt omkring här.

Ursprungligen postat av stone127 Visa inlägg
              Trodde det var helt dött med fiskegalningar runt tranås Ödeshög Mjölby.
              Kul att det finns folk som tar sig tid att kasta lite

Kommentera

OfT finns de ingen fiskebutik i närheten eller i tranås?

Kommentera

Nope. Dock en fiskeklubb, gick med idag.

Kommentera

Ursprungligen postat av allegy Visa inlägg
                    hej
                    jag är 22 år och har haft ett par polare jag fiskat mycket med men deras intresse verkar inte vara lika stort som mitt. så undrar om det kanske finns nån här inne som är skulle behöva sig en fiske kompis. jag har både bil och båt på 80 trailer. ekolod,30hk motor,finns elmotor i bak,samt i fram och ett kastdäck.
                    fiskar främst gädda och abborre men provar gärna annat med bedriver allt fiske utom typ mete och nätfiske. så finns det nån som bor i trakterna runt skänninge som skulle vilja fiska lite så hör av er brukar försöka komma ut antingen lö eller söndagar och mitt i veckan den veckan jag är ledig brukar fiska på sommen eller boren skulle va kul om någon som fiskat några år vill lär upp en rokie som mig fiskat ca 1,5 år

Tja jag är en fisketokig 21 årig kille ifrån motala, Har fiskat sen jag satt i vagn och behärskar dom flesta fiskemetoderna, Fiskar för det mesta i boren då det är det enda stället jag har tillgång till båt i för tillfället. Har även trollat en del på Vättern efter lax,öring och röding tidigare med goda resultat =) fiskar så gott som varje dag. hojta till om du är fiskesugen Med vänlig hälsning Tom =)

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
                    2 svar
                    486 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg FilWi
                    av FilWi

Startad av solidrock68, 2024-07-25, 16:31
                    0 svar
                    142 visningar