Vi ska fiska på söndag. Det kommer att bli mete och spinn. Barnen har aldrig fiskat förr men eftersom den minsta är 10 tror jag de kan klara det bra. Jag var i samma ålder då jag började med att bli bakom flötet och sen har det inte funnits någon räddning för mig upp ur fisketräsket utan det har blivit bara värre och värre!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Meta med barnbarnen nära Linköping.
Collapse
X
-
Nu är det gjort! Det regnade och åskade men tösen vägrade ge upp när vi andra kände oss mera blöta än fiskarna i vattnet. Hon hade en del känningar av botten och växtlighet men inget annat.
Igår ringde hon och berättade att hon hade fiskat med sin far. Han metade och hon kastade. Hon hade haft ett snabbt hugg med skönt spöböj på en grön Big S men fisken hade inte fastnat. Nästa gång ska hon pröva att göra mothugg!
Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Jo sondottern kommer att vara som en hök på sin far för att få komma ut och det lär han inte må illa av. Sonsonen stannar nog hellre inne och håller koll på att datorerna inte hittar på något värre fuffens än vad han själv kan och vill med sitt Minecraft under tiden.
Min dotterson bor på annan ort än sina kusiner men även han gillar att fiska samt spela Minecraft, fast i hans fall är den djupaste passionen allt om udda bilar som t.ex 3-hjuliga Messerschmidt.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
|
2 svar
494 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av FilWi