Fiskekamrater sökes - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskekamrater sökes

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskekamrater sökes

Hej.

Söker flera likasinnade, eller mer annorlunda, nya bekantskaper i regionen. Allt som oftast får jag fiska själv då mina vänner är ointresserade eller också har småbarn och mindre förstående sämre hälfter så det blir långt mellan turerna.

Jag finns i Norrköping, pushar 30 och fiskar det mesta, dock ej någon fantast av Havsörings fiske. Båten har jag i Glan men jobbar på att få ut den till Slätbaken. Sjukt tokig i prylar, man kan aldrig få för mycket

Så är någon sugen på en lirare till i båten vid något tillfälle så meddela mig.

Här är jag...

Nää men tja! Jag är väldigt intresserad av fiske polare, fiskar för det mesta själv jag med, dock så har jag träffat en tjej som numera är min sambo som också är väldigt intresserad av fiske/ vildmarks liv..

Hör gärna av dig!

Mvh Martin
    [FONT="Comic Sans MS"]Thats all for now folks...[/FONT]

Kommentera

Hej fiskar med så ofta jag bara kan. Men samma problem här är ju inte alltid kompisarna kan hänga på och fiska själv är ju trist.
      Fiskar mest gädda i just Sankt:anna och gyts skärgård. Har en egen båt i fyrruden där föräldrarna har stuga.
      Tar jätte hjärna en fiske tur i hopp fiskekompis kan man aldrig ha för lite av..
      ps.sugen på att försöka komma ut imorgon
      Mvh Kristofer

Kommentera

Hejsan igen. Såg meddelandet nu, Har precis kommit hem från Katrineholm och fiskat jag och sambon, och den lilla hunden.
        Gädda i Sankt Anna, det har man hört talas om. Det vore fan najs. Men tänkte på en sak, Du har inte fishbrain? Du vet där man kan logga sina fisketurer, rätt bra. Har använt det sen länge, innan hette de MYfishmap.

Tänkte om du har konto där, kan jag adda dig eller tvärtom, Har ej Facebook, och vill heller inte ha det.

Mvh Martin aka Knotten

Kommentera

Ursprungligen postat av shoffen Visa inlägg
          Hej fiskar med så ofta jag bara kan. Men samma problem här är ju inte alltid kompisarna kan hänga på och fiska själv är ju trist.
          Fiskar mest gädda i just Sankt:anna och gyts skärgård. Har en egen båt i fyrruden där föräldrarna har stuga.
          Tar jätte hjärna en fiske tur i hopp fiskekompis kan man aldrig ha för lite av..
          ps.sugen på att försöka komma ut imorgon
          Mvh Kristofer
          Tja! Jag har stuga vid sandfjärden, brukar fiska från båt men även från land vid tunneln vid Ängelholm om du vet vart det är?
          Bosatt i Stockholm, väldigt fisketokig! Hör av er om ni har några guldställen att fiska på. Mvh Niklas

Kommentera

Hej på er,

Själv fiskeintresserad sedannliten, haft längre uppehöll men fått tillbaka intresset nu. Men som många andra, familj med småbarn och kompisar som intebär direkt fiskeintresserade.
            Bor utmed Glan men har faktiskt aldrig fiskat där. Håller till i Sankt Anna skärgård på sommrarna och det är där som jag fiskar.

Om man vill hitta ett sätt att hitta personer som fiskar i samma områden, och kanske använda som kontaktpunkt för att bestämma fisketillfällen, hur gör ni? Är det denna tråd, eller finns annat forum. Vad är fishbrain?

Vore kul att träffa nya fiskekompisar!

Kommentera

Hejsan igen!

Det var ett tag sen sen sist, letar fortfarande efter någon fiskepolare förutom sambon, eftersom inte gillar att fiska lika mycket som jag, hon nöjer sig med att meta på sommaren, jag vill fiska hela året,

Dock har jag flyttat, Bor i Norrbotten nu, o här uppe finns det gott om fiskesjöar runt om.
              Har precis köpt båt, så det kommer både bli båtfiske och skogstjärn fiske.

Letar fortfarande efter en likasinnad galen sportfiskare.

Kommentera

Hade mer än gärna följt med ut på Glan för gös eller gäddfiske till hösten

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
                2 svar
                492 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg FilWi
                av FilWi

Startad av solidrock68, 2024-07-25, 16:31
                1 svar
                226 visningar