Låter som den hemliga betesasken måste tas fram i helgen för att madamerna att ska bli intresserade. Är isen helt fri på Rängen nu? Tänkte själv bege mig till Ljungsjön och se om båten är redo att tas ner i helgen.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bästa gäddfisket kring Linköping
Collapse
X
-
tråkigt att höra. Drog en på angel i feb annars dött. Jag (+ två vänner) åkte några mil öster ut i helgen och drog 24 gäddor på 5h. sjukt bra fiske i mindre sjö. topp på 6,5, inget under 2 kg. Jag kanske får ta med dig dit istället så du inte tappar hoppet på fiske helt.
Inget i rängen sen isen lossnade men inte heller lagt så många h... Jag ger rapport efter onsdag när jag har mer kött på benen..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av trasketo Visa inläggLåter härligt! En annan har 11 timmar i St Rängen utan ett napp! Funderar på att åka till lilla rängen och se om de befinner sig i de grunda sydvändavikarna. Jag ger mig inte!
Håller med dig trasketo det är riktigt dött just nu.
Hur är fisket i ljungsjön?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av DrBengt Visa inläggLåter som den hemliga betesasken måste tas fram i helgen för att madamerna att ska bli intresserade. Är isen helt fri på Rängen nu? Tänkte själv bege mig till Ljungsjön och se om båten är redo att tas ner i helgen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av sakora Visa inläggHur är fisket i ljungsjön? Har du båtplats där? Söker båtplats helst i norrbysjön men även ljungsjön - hittar inget om vem man ska kontakta
Kommentera
-
Ursprungligen postat av DrBengt Visa inläggFick en släng av sjukan och citat av sambo "kan man inte jobba, kan man heller inte fiska" så jag har fortfarande inte lagt ner båten och nu i helgen blir det besök av några vänner från norr så troligtvis blir det inte iläggning före söndag. Om du är sugen på Ljungsjön ska du ringa Willy Ljung på 070- 733 2526, han bor vid herrgården och har båtplatsen nedanför sitt hus.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
|
2 svar
475 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av FilWi