Hyrbåtar Örebro med omnejd. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hyrbåtar Örebro med omnejd.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hyrbåtar Örebro med omnejd.

Hallå!

Då jag inte har köpt mig en biltaksbåt än skulle jag vilja få lite tips om var man kan hyra båtar i trakterna runt Örebro, säg en maxgräns på 10 mil som givetvis kan utökas något om det är riktigt intressanta vatten. Gärna med så detaljerade kontaktuppgifter som möjligt.

Tack på förhand!
    sigpic

Ursprungligen postat av Knodden Visa inlägg
    Hallå!

Då jag inte har köpt mig en biltaksbåt än skulle jag vilja få lite tips om var man kan hyra båtar i trakterna runt Örebro, säg en maxgräns på 10 mil som givetvis kan utökas något om det är riktigt intressanta vatten. Gärna med så detaljerade kontaktuppgifter som möjligt.

Tack på förhand!
    Tjenare!
    Vill minnas att statoil västhaga hyrde ut båtar förut, hurvida de gör de nu vet jag inte, men det är ju bara ringa och kolla.
    Du kan ju även ringa Marin och fritid och repslagarn och kolla, skulle inte förvåna mig om de hyr ut båtar med.
    Kontaktuppgifter är inte så svårt att få tag i, orkar inte googla åt dig tyvärr, men lycka till

Kommentera

Hallsbergs sportfiskeklubb hyr ut båtar i tisaren.

Kommentera

Hampetorps camping hyr ut båtar.. Med 4hk motorer också. Stod inga priser på hemsidan.
        http://www.hampetorpscamping.nu/botuthyrning.htm

Måste man ha drag på bilen för att räknas som en riktig fiskare?

Kommentera

Hej.

Tack för all information, jag tror inte Statoil har kvar sina båtar men är inte riktigt helt säker. Jag skall kolla upp med Hallsbergs Sportfiskeklubb för Tisaren är en sjö jag gärna skulle provfiska. Det är också den typen av hyra jag är intresserad av, där båten redan är på plats så att säga. Hampetorp kände jag till, men i Hjälmaren har jag en kompis med båt. Andra ställen som jag tror hyr ut båtar är trängbo camping i Nora och Åkerby Herrgård som har båtar i Fåsjön.

Men andra tips på båtuthyrare mottages tacksamt.
          sigpic

Kommentera

Bump, nu inför helgen.
            sigpic

Kommentera

Dags för en s.k. bump av den här tråden då jag nu 2014 är intresserad av att hyra båt, helst med en motor (elmotor funkar) i någon bra gädd- och/eller gössjö i närheten av Örebro. Det behöver inte vara en stor båt, runt 3,5 - 4 meter räcker gott och väl. Någon som kan bidra med info?

Kommentera

Tisaren ska vara bra men finns bara roddbåt utan motor att hyra där.

Kommentera

Ok, bättre än inget. Ska kolla upp det! Tack för infon!

Kommentera

Du kan hyra båt av mig vid intresse. Hjälmaren dock!
                    Släng iväg ett mail eller ring på 070-4982344

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av DIFAnders, 2024-05-14, 20:14
                    0 svar
                    144 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg DIFAnders  
                    Arbetar...
                    X