Fiskevänner och fisketips eftersökes lite "desperat"! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskevänner och fisketips eftersökes lite "desperat"!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskevänner och fisketips eftersökes lite "desperat"!

Jag och min familj är relativt nyinflyttade i Örebro och i familjen är det enbart jag som har ett gediget fiskeintresse vilket resulterar i att det blir många utflykter helt själv vilket är ju avslappnande ibland men även lite tråkigt när inget nappar.

Jag har noll kunskaper om vilka fiskevatten som är bra här i Örebro med omnejd och dessutom så saknar jag båt

Därför söker jag personer som antingen kan dela med sig av sina tips på vart man kan få lite firre (behöver absolut INTE vara ädelfisk). Jag är så nöjd så med att få abborrar från 3-400g och givetvis även gäddor för att få kämpa lite med spöet.
    Kan även tilläga att jag är helt ny inom detta och håller på att lära upp mig själv efter bästa förmåga samt det som youtube har att lära ut.

Hoppas få "massor" med svar

53 som tittat och ingen respons
    Lite trist

Kommentera

Av de 53 kanske ingen bor i närheten av Penny Bridge...

Googla vatten så länge eller gör en sökning på FS. Förslag: fiskevatten Örebro. Finns säkert någon tråd om detta...

Edit: kollade lite själv och Kvismare kanal kan vara värt att prova. Om inte annat är fisket där gratis...
      Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2014-08-05, 00:46. Anledning: Felstavning.
      sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

He he he....det är inte så att jag är ny inom le webb :P
        Jag har gjort mig medlem här och skrivit in EFTER att jag sökt på google, alla möjliga forum, frågat i jakt och fiske butiker osv osv :P
        Alltså så har jag gjort min research och inte funnit något än som jag funnit tillfredställande

Jag var t.o.m och prövade fisket i trippelsjön idag och fick upp en liten gädda faktiskt och det verkar finns gott om gäddor i sjön för det plaskade mycket samt ett hugg på ett grod-drag jag hade med mig.

Kommentera

Hej! Jag brukar fiska väldigt mycket i Örebro, Bor inne i örebro! Har du några frågor angående vatten eller något så kan ja gärna svara på dem

Kommentera

Ursprungligen postat av Edvins Visa inlägg
            Hej! Jag brukar fiska väldigt mycket i Örebro, Bor inne i örebro! Har du några frågor angående vatten eller något så kan ja gärna svara på dem
            Jättegärna! Ska försöka skicka dig PM! Vad fiskar du för fiskar?

Kommentera

Jag fiskar inget i örebrotrakten.. Men i degerfors/karlskoga trakten. Då mest gädda och abborre :-)

MVH Emil
              Emil Alfredsson

http://WWW.MITTFISKELIV.WORDPRESS.COM/

------------

------------

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av DIFAnders, 2024-05-14, 20:14
              0 svar
              144 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg DIFAnders  
              Arbetar...
              X