fiske vänner örebro trakten sökes - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiske vänner örebro trakten sökes

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fiske vänner örebro trakten sökes

Söker fiskepolare i Örebro trakten...flugfiske gärna men även det mesta andra..har i stort sett utrustning för allting. Hör gärna av er om ni vill ha en extra eller någon mer på nästa fisketur.
    Om mig själv ni kan kika in på min Facebook sida och se vad för fiske nörd jag är. Sök bara på mitt namn. Obs har 2 sidor.
    Mvh. Bigjim Westberg

En del som kikar in men inget svar..lite tråkigt

Kommentera

Tjo, hänger gärna med ut=) Är totalt ny på flugfiske men älskar spinn=)

Kommentera

har börjat med flugfiske

Hej! Jag bor i baronbackarna och har nyligen införskaffat mig en liten samling utav flugfiskeutrustning.
        Jag har även saker till haspelfiske.
        Maila mig på jukio4@hotmail.com om du vill fiska i Örebro. OBS! jag har ej tillgång till bil men åker gärna med om någon annan har.

Med vänliga hälsningar
        Jimmie Malefjord

Kommentera

Jag bor i glanshammar och fiskar ofta lite överallt och skulle vara kul o ha en fiskarvän som man délar intresset med :-) Jag håller tyvärr inte på med flugfiske förutom en del mete med fluga med haspel spöt...
          Jag är väl ingen fiske expert men har ett stort intresse och lär mig mer o mer .
          Jag har båt i mellanfjärden med 10 min färd till storhjälmaren..
          Mvh Joakim

Kommentera

Hallå alla Örebroare! Va ett tag sen någon skrev något här inne, är det någon av er som har träffats och fiskat ihop? Skulle vara trevligt att fiska ihop med någon nån gång (utöver dom jag redan fiskar med), att vidga sina vyer så att säga Kan tillägga att jag är 25 år, bor i centrala Örebro. Fiskar mest från land då båt saknas, men fiskar mest med spinnare och jigg.

All the best

Kommentera

fiskenörd från Örebro här med , som fiskar allt från flug till kasst, Är 24 och bor utanför örebro

Kommentera

Här är en till från (utanför) Örebro.
                Jag kör spinnfiske efter gädda, men har även flugfiskeutrustning (amatör).

Kommentera

Här kommer ännu en fish-head som är nyinflyttad i Örebro och håller på att försöka lära mig detta med fiske. Vore kul med ett gäng där man kan fiska ihop och lära sig av varann!

Kommentera

Bor också centralt i Örebro och enda stället jag känner för fiske är ju svartån och där är ju fisken inte lätt att få på kroken tycker jag.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av DIFAnders, 2024-05-14, 20:14
                    0 svar
                    143 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg DIFAnders  
                    Arbetar...
                    X