Åland - Torp? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Åland - Torp?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Åland - Torp?

Tjenare!

Jag hade tänkt fiska 3 dagar i Torp på södra eckerö, och jag undrar om någon har varit där och kan berätta lite om fisket?

Gädda och aborre är det som gäller, finns det något vettigt gäddfiske där? Vilken typ av platser ska man leta efter? Vi är där 30 april - 2 maj.

Tacksam för svar!

Jag har en polare som bor där och vi har varit där en del och dragit några gäddor. Fisket efter gädda vid Torp är inte det bästa på Åland men det börjar bli bättre, däremot så ska det vara bra med Öring. Du måste inte ha båt men det underlättar en del, jag vet inte om polarens farsa hyr ut båtar till dom som inte hyr stuga men de går nog ganska lätt att kolla upp. Glöm inte fiske kortet.

Kommentera

Ursprungligen postat av Douglas Visa inlägg
      Jag har en polare som bor där och vi har varit där en del och dragit några gäddor. Fisket efter gädda vid Torp är inte det bästa på Åland men det börjar bli bättre, däremot så ska det vara bra med Öring. Du måste inte ha båt men det underlättar en del, jag vet inte om polarens farsa hyr ut båtar till dom som inte hyr stuga men de går nog ganska lätt att kolla upp. Glöm inte fiske kortet.
      Ok, tack för svaret!

Tror du det är för sent för havsöringen?

Vi hyr stuga och har tillgång till mindre båt, självklart har vi fixat fiskekort!

Kommentera

BUMP! Ingen som har mer info?

Kommentera

Hur gick fisket Kerub? Vi har stuga där, och drar en hel del. Vore intressant att höra hur det gick för er

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
          X