Det verkar finnas i alla fall några på forumet från norrköpingsregionen. Tänkte köra lite HÖ i bråviken under våren. Är det någon som har tips på bra ställen får ni gärna höra av er. Kanske också finns intresse till en gemensam tur nångång. Jag hör av mej med fiskerapporter när jag varit ute.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske i Norrköping
Collapse
X
-
Nu var det ett tag sen jag fiskeade över huvud taget, det har varit lite för mycket is för min smak... Annars är det väldigt varierande. Här i linköping blir det mest svartån eller nån tur till norrköping. Annars fiskar jag en del i emån, första turen dit blir om nån månad. Är jag i sthlm (uppvuven där) blir det djurgårn. Har precis börjat fiska hö så jag har bara hunnit med några turer...Senast ändrad av ep; 2004-03-07, 22:11.
Kommentera
-
Japp, då har jag varit ute på ett par pass i bodaviken. Första passet gav inget, andra passet (idag) gav en fin fisk på ?kg. Jag åkte komunalt så jag lät den gå tillbaks. Bildbevis finns, en annan fiskare knäppte ett par bilder, jag lägger upp dom på forumet när jag får dom.
Ska ni själva prova lyckan i bråviken finns det massor av heta ställen. Hela norrsidan är full av små grunda vikar som borde husera öring. Bodaviken är ju populär mycket tack vare att den är så lätt att ta sig till, men som sagt, det går att hitta sina egna ställen också.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera