Fiskespots i Trödjefjärden/hilleviksfjärden - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskespots i Trödjefjärden/hilleviksfjärden

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskespots i Trödjefjärden/hilleviksfjärden

Hej!

Har nyligen återupptagit fisket efter 2 års paus från ett alldeles får tungt fiskeberoende.

Har skaffat en enligt mig klockren båt för fiske och skaffat bryggplats på trödje båtklubb. En riktigt trevlig klubb måste jag säga.

Mina bekymmer kommer nu då jag är mkt ringrostig och glider runt på för mig helt okända fiskevatten. Har fiskat runt Eskön i många år men känner inte för att behöva åka div för att fiska varje gång.

Finns det någon här på forumet som kanske kan ge tips om någon bra plats att börja sitt sökande på?
    Kveitekungen!

Hejsan! Jag är också nybliven medlem i Trödje sedan förra året och har bara varit ute tre gånger utan bra resultat tyvärr... Men ska ut idag igen för att kolla in nya småvikar efter borre och gädda.

Förra året så fick jag en handfull tvåkilosgäddor precis utanför båthamnen, vassruggen direkt utanför! Men passa dig, det finns en stor sten där under ytan. En liten gädda i döviken samma dag men inte en enda abborre!

Har du nu några tips åt mig som inte ligger för otillgängligt då jag inte har ekolod eller GPS, dock sjökort.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
    20 svar
    2 601 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg skyler
    av skyler

Startad av 95nilsson, 2024-07-11, 18:59
    0 svar
    136 visningar