Bra guide i Vänern för trolling? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bra guide i Vänern för trolling?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bra guide i Vänern för trolling?

Är sugen på att åka och trolla i Vänern i sommar och undrar om någon känner till en hyffsat bra guide till hyffsat pris?

Ursprungligen postat av Hansson25 Visa inlägg
    Är sugen på att åka och trolla i Vänern i sommar och undrar om någon känner till en hyffsat bra guide till hyffsat pris?
    Fiskeguide Petter Larsson tel:070-5711029
    sigpic

Kommentera

Röda Baronen, Martin Sethman

Var med Martin ut 2 dager i 2008 for å lære å fiske på Vänern og for å lære løje trolling

Kommentera

Petter Larsson som Flodebanan tipsar om är en riktigt vass trollare. Är nog bäst i norra, nordöstra delarna av Vänern. Även en kille som kallar sig Hökens charter finns i Kristinehamn. Everflow här på forumet guidar med utgång Karlstad. Vill du testa Dalbosjön är Röde Baronen ett bra val. Men där huserar oxå Anders Kluck (www.kluck.se) och Tommy Nerstrand www.dalslandfishing.com. Tommy är väl den mest utpräglade löj-trollaren av dessa herrar. Så är du intresserad av att lära dig löja är han den bäste tror jag.
        Lycka till!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Hansson25 Visa inlägg
          Tänk på att fisken kan vara svårare att komma till tals med på sommaren jämfört med senhöst/vinter/vår. Med andra ord, skullle jag lägga en trollingrepa på Vänern skulle jag inte välja sommaren i första hand.
          /Magic

Kommentera

Måste ju oxå lägga till www.teamextreme.se. De är väldigt duktiga på laxfiske men även på gösfiske vilket kanske är mer lämpligt på sommaren. De håller mest till i de södra delarna.
            Mvh Micke

Kommentera

Okej tack för alla svar. Är endast ute efter lax och öring.. ska höra mig för senare i sommar och se hur laxfisket ser ut

Kommentera

Ekenäs-träffen brukar köras i slutet av juni och då brukar det vara skapligt fiske. Men senare på sommaren har jag aldrig testat. Ska du testa hösten föreslår jag att du bokar tidigt då de flesta guider har sin bästa period då.
                Mvh Micke

Kommentera

Okej perfekt..lutar nog att det blir till hösten iaf.Man vill ju få något =)

Har fått lite länkar att kika på..
                  /micke

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
                  20 svar
                  2 599 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg skyler
                  av skyler

Startad av 95nilsson, 2024-07-11, 18:59
                  0 svar
                  134 visningar