Är sugen på att åka och trolla i Vänern i sommar och undrar om någon känner till en hyffsat bra guide till hyffsat pris?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bra guide i Vänern för trolling?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Hansson25 Visa inläggÄr sugen på att åka och trolla i Vänern i sommar och undrar om någon känner till en hyffsat bra guide till hyffsat pris?sigpic
-
Röda Baronen, Martin Sethman
Var med Martin ut 2 dager i 2008 for å lære å fiske på Vänern og for å lære løje trolling
Kommentera
-
Petter Larsson som Flodebanan tipsar om är en riktigt vass trollare. Är nog bäst i norra, nordöstra delarna av Vänern. Även en kille som kallar sig Hökens charter finns i Kristinehamn. Everflow här på forumet guidar med utgång Karlstad. Vill du testa Dalbosjön är Röde Baronen ett bra val. Men där huserar oxå Anders Kluck (www.kluck.se) och Tommy Nerstrand www.dalslandfishing.com. Tommy är väl den mest utpräglade löj-trollaren av dessa herrar. Så är du intresserad av att lära dig löja är han den bäste tror jag.
Lycka till!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hansson25 Visa inläggÄr sugen på att åka och trolla i Vänern i sommar och undrar om någon känner till en hyffsat bra guide till hyffsat pris?/Magic
Kommentera
-
Måste ju oxå lägga till www.teamextreme.se. De är väldigt duktiga på laxfiske men även på gösfiske vilket kanske är mer lämpligt på sommaren. De håller mest till i de södra delarna.
Mvh Micke
Kommentera
-
Ekenäs-träffen brukar köras i slutet av juni och då brukar det vara skapligt fiske. Men senare på sommaren har jag aldrig testat. Ska du testa hösten föreslår jag att du bokar tidigt då de flesta guider har sin bästa period då.
Mvh Micke
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera