fiske vid hornstull - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiske vid hornstull

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Hemi Visa inlägg
    Jo men så enkelt är det inte, det fodras en del jobb att luska ut var och hur som vid allt fiske. Lokalkännedom..
    Så klart. Det är därför jag ska dit och kolla läget när jag ändå är uppe över påsken. Sen är jag fullt medveten om att det tar tid att lära sig en plats och ett vatten, men det är ju det som är det roliga. Det ger ju mig såå många fler fiskedagar även om vissa av dem kommer bli utan fisk .

Kommentera

Några nya uppdateringar ingen som varit ute?

/M
      Mina Placeringar:
      2:a plats - Mälaren Mästerskapet Höstupplagan - Team Tail.
      2: plats - Fångade tävlingens näst största gädda 100+ Roslags Pike

Kommentera

bor precis nere vid vattnet så gick ner o provade några kast ute på reimersholme. tyvärr ingen fisk men skönt att få lufta grejerna lite.

Kommentera

jag och min kompis fiskade i trekanten förra veckan och fick varsin gädda på runt 2kg vardera

Kommentera

Ganska gammal tråd dags att öppnas igen. Var där nere idag och fiskade runt hela reimersholme med jerkbait testade skitmört shallow cruiser började med ett halv timmes pass vid bron över till rimers började vid 8 tiden. Inte ett napp fortsatte åt höger in mot kanalen där finns gamal brygga som blev 2 timmar där sen blev de lite snabbstopp hela vägen runt och sen slut kasst på samma ställe. Inte en ända fisk så skulle va kul om någon med lite tips o knep nu på nyare år vet bra ställe att stå eller förslag på Jerkfiska

Tack på förhand

Kommentera

Tjena, jag bor i hornstull och har försökt hitta gäddan så jävla länge nu.

Min sambo fick en snipa en vårmorgon, sett ett par uppfiskade döda gäddor också längs med bergsunds strand men inte landat en egen ännu.

Däremot finns det trånga raviner i reimersholme som är perfekt för abborre / Ul-fiske!

Tagit några över 500-800gr hittils.
              Ut och leta gädda efter jobbet idag också, testar utbuktningen på bergsunds strand ikväll

Kommentera

Kul höra att någonting där har onte fått något utom små på mete!

Kommentera

Hej på er! Första inlägget här

Är det någon här som har koll på hur nappandet ser ut runt reimersholme och långholmen i dessa dagar? Någon som vågat sig ut det senaste?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
                  20 svar
                  2 601 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg skyler
                  av skyler

Startad av 95nilsson, 2024-07-11, 18:59
                  0 svar
                  136 visningar