Hej! Ska dra ut på en fiskerunda i Härlanda Tjärn, dessvärre har jag då ingen båt men vill gärna ha lite tips på bra fiskeställe från land i tjärnet, tack så mycket.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske från land i Härland Tjärn, GBG.
Collapse
X
-
Båt är ej tillåtet i Härlanda till att börja med, i övrigt är det väl de utlagda fiskebryggorna på östra sidan och i sydvästra delen av sjön som är att föredra. Jag får intrycket av att du inte tänkt meta karp?Small carp, big carp, rare carp, different carp, wild carp, difficult carp, and then just carp again...
-
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggSom sagt det är landfiske som gäller i H-tjärn. Enda sättet för dig att få fiska mitt på sjön skulle jag tippa är flytring. Jag TROR inte det är otillåtet med flytring i härlanda. För att vara säker kan du ringa till sportfiskarna på sjölyckan.Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ
Hakkaa päälle!Saatanan Usenet Rulez, sauna ei ole tarpeeksi kuuma.Kanna sisälle lisää pontikkaa, akka, pikinpäin!Perkele alt.usenet.rulez.is.the.king!
Klickbara länkar följer nedan
Nattplockad mask
Gädda äter Sissy
Abborre vs mask
Abborre vs mört
Måånga gäddor samlade vid betet
Gädda äter gädda
Spännande fiskemetod efter gädda
FS SPARADE TRÅD
Laxhugg!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TottenhamBman Visa inläggSimmar det nån fisk värd att fiska efter i Härlanda Tjärn förutom karp då? Finns det något bestånd av Gädda/Abborre t.ex som inte bara består av yngel?
Om man har vadare är det att föredra på den västra sidan - det är lite tufft att komma till annars.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
|
20 svar
2 575 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av skyler