Någon som har bra koll på Forshaga? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som har bra koll på Forshaga?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Någon som har bra koll på Forshaga?

Halloj,

tänkte höra om det finns någon där ute som har lite koll på forshaga. Finns det så att vi vanliga dödliga som vill svinga lite fluga efter harr och brunöring kan komma intill där eller är man bortknuffad av laxfisket totalt? Någon som har ngt tips som ligger kring forshaga? (inte sysslebäck, vill hitta ett ställe som det inte blir så långt att åka till).

Just nu i brinnande laxsäsong är det nog kört, nu har jag aldrig försökt efter harr och öring där själv, men enligt vad jag har hört så är det svårfiskat, men harren kan bli stor. Brunöring har jag inte ens hört att någon fått där, jag skulle tro att alla smoltifieras o drar ut i vänern.
    Ett ställe som iaf ser hett ut på harr är nacken du ser bredvid skivedsvägen vid almar, bor du i K-A är det dessutom närmare än forshaga.
    Om du prövar att fluga där, återkom gärna med en rapport - är det något att ha kanske man skulle testa det till hösten.

Kommentera

Almar ja.. menar du där vid ön? Har inte varit där nyligen, är det vadningsbart tror du? Kan nog mycket väl bli en tur nån dag och testa =) Självklart återkommer jag med rapport i så fall =)

Kommentera

Vad tror du om Halgån föresten, kan den kanske hålla öring?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
        20 svar
        2 601 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg skyler
        av skyler

Startad av 95nilsson, 2024-07-11, 18:59
        0 svar
        136 visningar