tja , har just inhandlat ett nytt spinn set och ett par nya drag då mina gamla grejer har försvunnit . tänkte höra om nån visste nåt bra ställe för regnbåge/ gädda möjligtvis? i göteborgs området har testat ett par olika blåakortet sjöar utan direkt resultat vet inte om de är för att jag kört fel men de tror jag inte.blev tipsad om Dynamit eller va de skeddraget hette så köpte 2 par sånna med. tack på förhand
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Regnbåge/gädda
Collapse
X
-
kan ju även tillägga att jag inte har tillgång till båt osv , och har ingen direkt bra efarenhet utav fiske efter gädda utan att trolla. när ja fiskat gädda och fått mycket har de varit i värnen eller när jag var uppe i värmland och fiskade. aldrig fått nån lycka me gädda i gbg
Kommentera
-
Tänkte bara tillägga att jag var där idag drygt 4 timmar från 12-16 , inte ett hugg körde me Dynamiten , lil öringen , nån guldig spinnare och ett par små wobblers . som sagt inget alls men de var en hel del vakar sen hade ett par andra fått några tidigare på morgonen . vet inte om jag var dåligt ute eller om jag bara fiskade fel? tycker de e svårt me rengbåge att lyckas håller mig hellre till att fiska gädda men men.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
|
20 svar
2 588 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av skyler