bra sjöar för grov gös? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

bra sjöar för grov gös?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Gössjö

Tjaba alla "Galningar" har sett att det är en hel del som undrar lite över Rymmen och Lyen och var man kan lägga i sin båt. har hittat en kanon plats för båt ilägg .. nygjord ramp för i år ... Ligger mellan Ohs och Gällaryd . Stället heter STRÖMHULT ,. helt suverän plats att lägga i . svagt sluttande och djupt direkt . därifrån kommer man till Rymmen kanon smidigt . bara följa den lilla ån ut ,, det endsa man skall tänka på är där man passerar bron ut till rymmen -.- LYFT MOTORN - ca 50 till 70 cm djupt ganska så direkt efter bron - sen är det lugnt. har haft mycket gott fiske där dom 4 ggr jag varit där nu på en vecka - visserligen smått men ett par matfisk har det blivit,,Sen är jag tacksam för tips om vart man kan få komma till och fiska kräftor en kväll ..

Kommentera

Rusken

Enligt vissa rykten har det tagits en 11 kilos gös i Rusken i år. Kan någon bekräfta det?

Kommentera

Undrar om nägon vet hur fisket är i Ryssby efter alla åtgärder de har gjort där. Finns storgösen kvar?

Kommentera

nej ryssby är död!
          TEAM IGNITION rules in da gäddvik

Kommentera

I Ralången´s norra rakt utanför Hollandshus o ca 3-400 m från land på ö. sidan utanför jakttornet på 3-5 m.
            Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein

/Stefan

Kommentera

Jaha, är det någon av er som har varit ute på Ralången o mitt gamla hemmavatten o testat gösen ännu?
              Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein

/Stefan

Kommentera

Inga rapporter på någon storgös ifrån gösmeckat i Småland. Alltså då menar jag +7 kg o större.

/Stefan

Kommentera

Följer tråden med stort intresse

Kommentera

Ursprungligen postat av abe Visa inlägg
                    Följer tråden med stort intresse
                    Jag ska lova dig om jag hade bott kvar i Aneby el. haft stugan kvar n Aneby så hade det inte varit såhär dött i den här tråden som det är nu.

/Stefan

Kommentera

Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg
                      Jag ska lova dig om jag hade bott kvar i Aneby el. haft stugan kvar n Aneby så hade det inte varit såhär dött i den här tråden som det är nu.
                      vilket misstag, vi kunde ju delat på stugan

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
                      20 svar
                      2 618 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg skyler
                      av skyler

Startad av 95nilsson, 2024-07-11, 18:59
                      0 svar
                      147 visningar