Ska på semester till Strömstad nästa vecka. Är det lönt att ta med sig lite fiskeprylar, och i så fall vad för grejer?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Strömstad
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
Ursprungligen postat av BFT Visa inläggSka på semester till Strömstad nästa vecka. Är det lönt att ta med sig lite fiskeprylar, och i så fall vad för grejer?
makrill!!!! var där på midsommar o då hade makrilen gått till, tyvärr var jag för packad för att fiska..hahaBodybuilding och specimenfiske Is The Shit!!!
-
Ursprungligen postat av BFT Visa inläggSka på semester till Strömstad nästa vecka. Är det lönt att ta med sig lite fiskeprylar, och i så fall vad för grejer?Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Bra tack! Vad ska man ha för bete till dessa exotiska arter?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BFT Visa inläggBra tack! Vad ska man ha för bete till dessa exotiska arter?
Hittar du makrill som inte går alltför djupt så funkar det bra medabborrjiggar.....
Ta med några 20-25 gramsskallar och kör snabbvevning...Berggylta krukar man bottenmeta eller flötmeta med små fiskbitar eller räkor men jag vet att Kiwi här på forumet fångat även berggylta på jigg. Rocka måste du bottenmeta från ankrad båt.Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BBRF Visa inläggHittar du makrill som inte går alltför djupt så funkar det bra medabborrjiggar.....
Ta med några 20-25 gramsskallar och kör snabbvevning...Berggylta krukar man bottenmeta eller flötmeta med små fiskbitar eller räkor men jag vet att Kiwi här på forumet fångat även berggylta på jigg. Rocka måste du bottenmeta från ankrad båt.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera