Ursprungligen postat av Hulan
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gös i Nätaren
Collapse
X
-
Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
-
Helt rätt
Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggPrecis den köpte jag i vintras, klockren funktion, dock lite dålig kvalisort, bytte den två ggr pga. spruckna sömmar och söndriga dragkedjor, och bara efter en gångs användning båda gångerna.. Lite synd, kommer köpa fladen 848 nu.
Har också haft lite problem med sömmar men den e skön ändå.
Kommentera
-
Det spelar nog ingen roll.. Vi har metat med mört men i bra gös vatten brukar det vara ont om abborre måste ju betyda typ att gösen gärna äter abborre me.. men meta upp lite mört och testa. Jag tycket att metet är mycket behagligare me, ingen motor som dånar och man kan smidigt ta en macka och kaffe utan att bry sig om fisket..
Kommentera
-
Mete är grymt
Merparten av gösarna i denna tråden är ju tagna på mete Lexter, så det tycker jag att du ska testa. Prova att bottenmeta dom nu, verkar som att dom går djupt fortfarande. Storleken på betesfisken har varierat så det spelar nog inte så stor roll just nu, värre blir det i sommarvärmen då gösen tar minder betefisk.
Jag bara SKA ut i helgen...............
Kommentera
-
Fiske ikväll
Japp då var det klart, jag och Jonas drar ut en sväng på nätaren ikväll. En rapport om fiskelycken kommer imorn...
Fler som ska ut? Heja gärna när ni puttrar förbi på sjön....
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
|
20 svar
2 573 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av skyler