Finns det några bra tips på sjöar med skaplig gös i runt Linköping?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gös nära Linköping
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Jerkfiskaren Visa inläggTa bilen och åk till sjön "Glan" vid Norrköping.You´ll Never Walk Alone
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sander L. Visa inläggDet underlättar mycket om du har båt på Glan, tror inte det finns så många platser att fiska gös från land där.
Går nog bättre att landfiska gös på Ärlången.Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
17 kilo är den största gös från Glan. Är nog den största som någonsin tagits i Sverige. Att jag vet det med säkerhet är följande. En kompis till mig hade sin syrra jobbandes i fiskaffären i Norrköping. Var själv dit och fiskade. Mest då i Motalaström. Var själv till Glan och studerade den jättestora gössjön. Måste vara ett paradis att ha en båt där liggandes med dessa monster simmandes där.Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jonas 37Järnlunden är en bra gössjö.Finns en supersjö nånstans mellan Linköping och Åtvidaberg som har kovoterade årskort.Tror det är flera års väntetid på kort.Med lite dedektivarbete så får du nog reda vilken sjön är.
Har lagt en hel del pass där förr i tiden, med ytterst klena resultat.
(Säger iof kanske mer om mig som gösfiskare)Team Gorilla.
"No Monkey Business"
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Brunte Visa inläggÄrlången. Finns gott om gös där.You´ll Never Walk Alone
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Helmin Visa inläggÄrlången ligger utåt sturefors till va?Team Gorilla.
"No Monkey Business"
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera