bra fiske i påskallavik? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

bra fiske i påskallavik?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• bra fiske i påskallavik?

Är det bra i påskallavik, vad ska man köra, var och med vad. Ja ska flytta dit snart, skulle vara skönt med lite hjälp på traven. OBS! behöver inga tips om emån. Är det havsöring o sik som gäller eller? det är vad jag kan tänka mig.
    Flytovarall + Tunnelbana = sitta själv = Sjukt skönt!

Enligt en bra författare och redaktör så har du nog Sveriges bästa fiske efter havsöring där. Em ån rinner ju ut där mm. Låter som ett perfekt ställe att bo på för mig! :-)

Kommentera

Ursprungligen postat av nattfiskarn
      Är det bra i påskallavik, vad ska man köra, var och med vad. Ja ska flytta dit snart, skulle vara skönt med lite hjälp på traven. OBS! behöver inga tips om emån. Är det havsöring o sik som gäller eller? det är vad jag kan tänka mig.
      Läs Pelle Klippinges bok "Bland världens största havsöringar" och inse att du är en lyckans ost.

Kommentera

flytta till p-vik, trevligt.. du har bra förutsättningar på gädda och abborre också om du rör dig omkring lite.. btw börja på oscarsgymnasiet?

Kommentera

Påskallavik! mm luktar grov öring skulle jag tro, med tanke på att Emån mynnar i området och polaren fått 12 kilos i ån borde ditt val vara helt rätt dock jag har fått mej förtalt att de är inte alldeles lätta ute på kusten där heller men en utmaning är aldrig fel! lycka till
          I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

..har svinga en del runt Påkskallavik efter avslutat fiske i Em, aldrig fått något men det luktar havsöring och stor abborre överallt. Maila eller ring Pelle Klippinge så får du garanterat tips...http://www.cinclusc.com/speycast/
            "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
            "Keep it simple"

//Jan O
            www.fisheco.se
            www.brofiske.net
            www.magazinefisheco.se

Kommentera

tack för tippsen
              Flytovarall + Tunnelbana = sitta själv = Sjukt skönt!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
              20 svar
              2 594 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg skyler
              av skyler

Startad av 95nilsson, 2024-07-11, 18:59
              0 svar
              132 visningar