Halloj alla jerkfiskare, och andra med för den delen! Tänkte fara till vättern i slutet av månaden. Då jag aldrig fiskat i vättern undrar jag om någon kan bidra med bra platser. Har med mig en mindre båt på en liten trailer. Hade tänkt att åka max 7-8 mil norr om Motala. Någon som har ideér som om vart jag bör fiska??
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Jerkfiske norr om Motala???
Collapse
X
-
Kom du iväg på fiske i måndags? Var tog du vägen? Och hur gick det?[FONT="Comic Sans MS"][/FONT]Kolla gärna in min fiskesida Bölla´s Fiskesida
Ett missat samlag kommer aldrig åter...
Det är inte farten som dödar det är smällen...
-Eller som vi cowboys säger,
It´s not the fart that kill, it´s the smell
-
Ursprungligen postat av BöllaKom du iväg på fiske i måndags? Var tog du vägen? Och hur gick det?
Nej det gjorde jag inte, slutet på månaden, inte måndagen. 29/10 åker vi. Hade tänkt att lägga i vid stora hammarsundet. Vet som sagt inte om det är bra där, får prova. Jag hör av mig den 30:e och meddelar hur det gick.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Robban Jvf inte bara dra till boren, der är det ju bra fiske just nu
Ja det kanske är ett bättre förslag, men samma sak gäller där vart ska jag fara? Boren är stor. Brukar fiska mycket i Kungs Norrby sjön, men vill testa något nytt, så varför inte, Boren ligger ju nästgårds, kom gärna med förslag.Senast ändrad av marlon3; 2006-10-15, 10:22.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av marlon3Nej det gjorde jag inte, slutet på månaden, inte måndagen. 29/10 åker vi. Hade tänkt att lägga i vid stora hammarsundet. Vet som sagt inte om det är bra där, får prova. Jag hör av mig den 30:e och meddelar hur det gick.sigpic
Kommentera
-
Jag var där idag och provade för första gången, fick 8 st gäddor runt 2kg... Det var så tråkigt väder som växlade hela tiden å det ville inte gäddorna riktigt... men träffade ett par killar som i allafall fått en tio kilos fisk och som sa att fisket där bara blir bättre och bättre nu...
Skitfiske på dig den 29de
// Bölla[FONT="Comic Sans MS"][/FONT]Kolla gärna in min fiskesida Bölla´s Fiskesida
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BöllaJag var där idag och provade för första gången, fick 8 st gäddor runt 2kg... Det var så tråkigt väder som växlade hela tiden å det ville inte gäddorna riktigt... men träffade ett par killar som i allafall fått en tio kilos fisk och som sa att fisket där bara blir bättre och bättre nu...
Skitfiske på dig den 29de
// Bölla
Var du vid Stora Hammarsundet?
Kommentera
-
Det var första gången för oss här och vi hade inte en aning om var vi skulle fiska så vi provade runt aspafjärden i områden nära lilla aspön och stora aspön, vi fick lite tips av en lokal kille när vi skulle åka hem och skall prova där den 11 november...
//Bölla[FONT="Comic Sans MS"][/FONT]Kolla gärna in min fiskesida Bölla´s Fiskesida
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
|
20 svar
2 585 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av skyler