Vi ska åka till svärfars sommarstuga vid Långsjön strax utanför Vagnhärad i helgen, tänkte smita ifrån familjeförpliktelserna och fiska lite. Undrar om någon känner till en duglig ramp i sjön? Jag har en Linder 400 som man ganska lätt skrapar i på en naturramp. Svärfars plastjolle funkar mest till att kajka runt och meta abborre i.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Långsjön
Collapse
X
-
-
Jag tror det är naturramp. Har aldrig lagt i där, har kompis som gjort det.
Det mittre krysset ska va bäst att lägga i ifrån, ska ligga någon kanotklubb där.Prova där först.
Det ska nog gå bra att lägga i där utan att få baken svedd av bönder:-)
Skriv gärna här om hur det gick.Rädda Östersjön
Byt regering
Kommentera
-
Ursprungligen postat av klintan74Jag tror det är naturramp. Har aldrig lagt i där, har kompis som gjort det.
Det mittre krysset ska va bäst att lägga i ifrån, ska ligga någon kanotklubb där.Prova där först.
Det ska nog gå bra att lägga i där utan att få baken svedd av bönder:-)
Skriv gärna här om hur det gick.
Tack för tipsen, klockrena tips! Jag måste kolla upp med svärfar och hans hustru vad som gäller för fiske. Dom brukar lägga nät efter borre då och då, men jag behöver nog kontrollera närmare vad som gäller och var gränserna går, annars kanske man får smaka på hagelsvärmen.
Kommentera
-
man måste väll ha tillstånd för att fiska i långsjön??Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera