Fanken då måste man ju dit och prova de oxå Har ju ett gäng smaksatta boilies som ja fick med min senaste beställning, kanske läge att testa dom då Nu e de ju bara problemet att övertala nån att spendera en dag där i den mysiga miljön platsen erbjuder
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mete runt Östersund
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av stjohnFanken då måste man ju dit och prova de oxå Har ju ett gäng smaksatta boilies som ja fick med min senaste beställning, kanske läge att testa dom då Nu e de ju bara problemet att övertala nån att spendera en dag där i den mysiga miljön platsen erbjuder
Kommentera
-
Gammal tråd men det kan ju ha hänt en del sedan sist! Har själv hamnat i Östersund nu å undrar om det är nån som kan ge lite tips på vatten där man kan hitta stor mört, större ruda än i ändsjön, Id, braxen med flera metearter. Tipsa på
Kommentera
-
petar på tråden, är det verkligen ingen specimenmetare i östersund på forumet? Helt ensam här?
Kommentera
-
Håller inte på med mete så mycket men letar du stor id så kan jag tipsa om kyrksjön ligger söderut från Överturingen, har fått några "ofrivilligt" när jag fiskat aborre. Vikter runt 1 kg men varit med tappat en vid båtkanten som jag gissar var runt 2. Kanske inte riktigt är vid Östersund men är ett tips iaf.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera