Uppsalafiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppsalafiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Uppsalafiske

Tjaa! Är nyinflyttad till Uppsala, vet nån om något bra fiskeställe i närheten, abborr/gös/gäddfiske?! Tacksam för tips!
    //jensa

Hej Jens!
    Läs rapporter på www.teamoutsiders.com samt kolla på http://upplandsff.org/start/ så får du många tips.

Kommentera

Hej och hallå!
      Jag är också nyinflyttad och jag undrar över vart i fyrisån det är bäst för id?
      Har sökt på nätet men utan resultat dessvärre.
      myspace.com/klubbdist

Kommentera

I fyrisån är det väll nästan lämpligast runt ulva kvarn eller storvad..iaf va jag tror =)

lyssnarängen är också ett bra alternativ..iaf om man vill ha annat än skitfisk =)

Kommentera

Ursprungligen postat av Youth
          I fyrisån är det väll nästan lämpligast runt ulva kvarn eller storvad..iaf va jag tror =)

lyssnarängen är också ett bra alternativ..iaf om man vill ha annat än skitfisk =)
          Tack skall du ha =)
          Antar att det är frittt fiske vid Ulva?
          Var där i vintras och kollade på fågel och letade utter (dock missade jag dem). Ser fint ut där!
          myspace.com/klubbdist

Kommentera

Hej

Hej vart ligger lyssnarängen och storvad? vad finns det för fiskar kring ulva kvarn?

Kommentera

Försök få tag på "Fiskeguide för Uppsala län" en lite behändig pocket som bör finnas på MÅ eller Poolen. Där finns många matnyttiga tips för länet. Du kan ju även hyra båt av UFF (Upplands fritidsfiskare) om du är medlem, bara att ge sig ut på upptäcksfärd. Det fungerar även bra att bottenmeta efter ål i Fyrisån eller vid Ekolns västra strand, t.ex Morga Hage. Nedaför Islandsfallet mitt i stan finns det bra med fisk runt maj/juni, pass opp för Iranierna som har sina inmutade platser ;-)

Kommentera

Här kommer en matnyttig länk =D

Ursprungligen postat av Jens
                Tjaa! Är nyinflyttad till Uppsala, vet nån om något bra fiskeställe i närheten, abborr/gös/gäddfiske?! Tacksam för tips!
                //jensa
                Den här länken borde ge dig lite kött på benen

http://www.c.lst.se/upload/publikati...skeguide04.pdf
                [FONT=Comic Sans MS]Lyssna på mina Hardtrance /Hardhouse mixar på www.djbendy.net sök efter Tobias J[/FONT]

Kommentera

den har jag redan läst :P

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                  X