Fånga stor lax i Vättern? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fånga stor lax i Vättern?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fånga stor lax i Vättern?

Som rubriken lyder så vill jag fånga en hyffsat stor lax i vättern.
    Jag har väldigt dålig kunskap om laxfiske och tänker mig en guidad tur på vättern.
    Många frågor som dyker upp bara.
    Var i vättern är bäst laxfiske? övre eller nedre halvan?
    Tips på bra fiskeguide för en heldag på sjön?
    Jag tänker mig en guide som ordnar med utrustning och allt som kan tänkas behövas för ett lyckat fiske.
    När på året är störst chans för bra laxfiske?
    member of team TMT sportfiske

Fiskeguide Ove Johanssons blogg om Trollingfiske , Spinnfiske, Flugfiske Mete Isfiske

Kommentera

Ursprungligen postat av stefan1 Visa inlägg
      Låter som ett bra förslag!
      sigpic

Kommentera

Sen har du http://bigcatch.se/ovriga-aventyr/ oxå med en av sveriges bästa guide Kristian Keskitalo

Kommentera

Ursprungligen postat av TN fiske & fritid Visa inlägg
          Som rubriken lyder så vill jag fånga en hyffsat stor lax i vättern.
          Jag har väldigt dålig kunskap om laxfiske och tänker mig en guidad tur på vättern.
          Många frågor som dyker upp bara.
          Var i vättern är bäst laxfiske? övre eller nedre halvan?
          Tips på bra fiskeguide för en heldag på sjön?
          Jag tänker mig en guide som ordnar med utrustning och allt som kan tänkas behövas för ett lyckat fiske.
          När på året är störst chans för bra laxfiske?
          Hej Tony Nordvall;

En av de som lyckats bäst vid trolling efter Lax i Vättern är Torbjörn Fredriksson som du hittar på bild här .. http://www.trumman.com/bomber/bomber.htm ... Har du Torbjörn Fredriksson som guide får du omedelbart svar på alla dina Laxfrågor och lär dig snabbt om hur Stora Laxar ska fångas i Vättern....

Go for the Big Salmons!

Old Firehand

Kommentera

[QUOTE=Old Firehand;887542]Hej Tony Nordvall;

En av de som lyckats bäst vid trolling efter Lax i Vättern är Torbjörn Fredriksson som du hittar på bild här .. http://www.trumman.com/bomber/bomber.htm ... Har du Torbjörn Fredriksson som guide får du omedelbart svar på alla dina Laxfrågor och lär dig snabbt om hur Stora Laxar ska fångas i Vättern....

Vet du om Torbjörn ordnar guidade turer? hittar ingen info nånstans om det. Verkar ju vara en snubbe som vet hur det ska gå till med laxfiske.

Kommentera

Ursprungligen postat av jojjoman Visa inlägg
              Sen har du http://bigcatch.se/ovriga-aventyr/ oxå med en av sveriges bästa guide Kristian Keskitalo
              Klart intressant, jag har nu kontaktat bigcatch för mer info. hoppas på snabbt svar...

Kommentera

[QUOTE=TN fiske & fritid;887565]
                Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
                Hej Tony Nordvall;

Vet du om Torbjörn ordnar guidade turer? hittar ingen info nånstans om det. Verkar ju vara en snubbe som vet hur det ska gå till med laxfiske.
                Hej Tony Nordvall;

Team Fredriksson, Motala bestod av Bo Lennart, Torbjörn och Rickard Fredriksson. De vann de flesta Laxtrollingtävlingar de deltog i Vättern och Vänern på 1980- och 1990-talet. Du kanske själv kan nå Torbjörn på hans mobilnummer 070-989 02 18, eller skriva till honom på adress Nykyrka Dungen 335, 591 97 Motala. Ställer Torbjörn upp och guidar dig i Laxtrolling då hittar du förutom Johan Abelsson ingen bättre Laxtrollingguide i Sverige...

Go for the Big Salmons!

Old Firehand

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
                20 svar
                2 594 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg skyler
                av skyler

Startad av 95nilsson, 2024-07-11, 18:59
                0 svar
                131 visningar