Ursprungligen postat av pasi75
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske i Skellefte(hamn)?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av pasi75Jag tycker alltid att man fiskar förlite, även om jag fiskar i snitt 3 dar i veckan !
Men i år ska man jobba hela sommaren, har sen semster så ja får nog inrikta mej på höstgäddorna jag
Nu har det nog inte blivit mer än 1-2 pass i veckan den senaste månaden, önskar hela tiden att man har mer tid över, men den verka inte finnas där.
Men Pasi har du båt där ute mot hamn eller ? brukar du va me mangeboy å firra? isåfall kanske vi borde slå följe alla tre någon gång, men nu inriktar vi oss först å främst på STADSFESTEN
Kommentera
-
Ursprungligen postat av pasi75Jag tycker alltid att man fiskar förlite, även om jag fiskar i snitt 3 dar i veckan !does it smell like bitchslap? 'cos that´s what i´m cooking'
Kommentera
-
VAd är stadsfesten för nått ???
Blir nog fiske för mig, iaf onsdag torsdag och fredag. Kanske fest lördag, man kan ju inte missa Berhagen
Jo jag fiskar ibland med Mangeboy. Visst skulle vi kunna dra ut mot havet nån dag framöver !
Du klagar på ditt jobb. Jag har ett jobb, tjej, hus och hund men tur är att de är förstående + att hunden ballar aldrig att följa med ut i båten (labrador) !!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tsvHej,
Jag skall hålla till i Skelleftetrakten ett par veckor efter midsommar och är nyfiken på fisketips, speciellt i havet utanför Skelleftehamn (norr om). Går det att fiska harr/sik (från stranden) i det området? Gäddplatser? Har tillgång till båt.
(Andra platser är förstås också intressanta. Tänkte prova Kågeälven och kanske sjöarna längs Bureälven.)
Tack på förhand,
Tobias
Kommentera
-
Ursprungligen postat av pasi75 Visa inläggTjenare mikespike, Robban här
Jag har just fått höra av en gammal fiskare om en fin djupkant vid sundgrunds där han hade tagit flera fetingar
fyller du min bränsletank får du vetaTackohej leverpastej :}
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera