ismete på dreviken? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ismete på dreviken?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ismete på dreviken?

Jag söker efter tips om bra platser att meta gädda, gös och även abborre på Drevvikens "Sköndalsida". Jag och mina mörtar har provat sjön ett par gånger, dock utan "skrytresultat" och behöver lite hjälp på traven. Jag har vid fiske under de andra säsongerna haft ett lyckat fiske på sjön men nu är det som bekant vinter och lyckan lyser med sin frånvaro....

vore tacksam för hjälp v någon med bättre erfarenhet av ismete på sjön än vad jag har (hitintills)!
    size does matters!

Re: ismete på dreviken?

Originally posted by pikehunter
    Jag söker efter tips om bra platser att meta gädda, gös och även abborre på Drevvikens "Sköndalsida". Jag och mina mörtar har provat sjön ett par gånger, dock utan "skrytresultat" och behöver lite hjälp på traven. Jag har vid fiske under de andra säsongerna haft ett lyckat fiske på sjön men nu är det som bekant vinter och lyckan lyser med sin frånvaro....

vore tacksam för hjälp v någon med bättre erfarenhet av ismete på sjön än vad jag har (hitintills)!
    Hör efter på fiske.nu Planket. Finns en hel del Drevanfiskare där som säkert kan ge nåt tips.

//K
    BJ@

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
    20 svar
    2 601 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg skyler
    av skyler

Startad av 95nilsson, 2024-07-11, 18:59
    0 svar
    136 visningar